۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۵۵۸۴۱
همزمان با دهه کرامت؛

پنج‌کتاب جدید درباره امام رضا توسط به‌نشر چاپ می‌شود

پنج‌کتاب جدید درباره امام رضا توسط به‌نشر چاپ می‌شود
مدیرعامل انتشارات به‌نشر از آماده‌سازی و چاپ ۵ کتاب جدید با محوریت موضوع امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت رضا(ع)، ۵ عنوان کتاب جدید با موضوع امام رضا (ع) توسط به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

وی افزود: جلد دوم رمان «آبی‌ها» از سعید تشکری، «چهل جلوه حضور» از روح الله شفیعیان، «زیست نامه مادر امام رضا(ع)» از ناهید طیبی، «این لحظه‌ها را دوست دارم» از مریم زرنشان، «سلام امام رضاجان» از مسلم ناصری، ۵ عنوان جدیدی هستند که بناست منتشر شوند. از این ۵ عنوان، سه‌عنوان ویژه گروه سنی بزرگسال و دو عنوان در قالب کتاب‌های پروانه ویژه گروه سنی کودک و نوجوان می‌باشد.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر در ادامه گفت: در این‌ایام، دو عنوان کتاب رضوی شامل جلد اول رمان آبی ها از سعید تشکری و کتاب امام رضا(ع) و کرامت انسانی از استاد محمدحکیمی تجدید چاپ می شوند. تاکنون در این‌مجموعه ۱۳۴ عنوان کتاب با موضوع امام رضا(ع) ویژه دو گروه سنی کودک و بزرگسال تولید شده است. از این‌تعداد ۱۰۰ عنوان ویژه گروه سنی بزرگسال و ۳۴ عنوان ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است. از مهم‌ترین این آثار در بخش بزرگسال می‌توان به رمان عاشقانه «دعبل و زلفا» به قلم مظفرسالاری، مجموعه ۸ جلدی «آهوانه‌ها» به قلم سیدمحمدسادات اخوی، در سال‌های دور به قلم حسن احمدی، «درجستجوی خورشید» و «امام رضا(ع) و زندگی» به قلم مهدی غلامعلی، «موقف»، «اوسنه گوهرشاد» و «آبی‌ها» از سعید تشکری اشاره کرد.

سعیدی گفت: در بخش کتاب‌های پروانه (کودک و نوجوان) با موضوع رضوی نیز می‌توان از کتاب‌های «بیدارم کن» و «رازآن بوی شگفت» از فریبا کلهر، «اعترافات غلامان» از حمیدرضاشاه آبادی، «ماه غریب من»، «مرغابی‌های مهمان»، «رضاجان خوش آمدی» از مجید ملامحمدی، «نشانه‌ها» از ابراهیم حسن بیگی، «یاس نجمه» از حمید هنرجو نام برد.

وی در پایان از تولید کتاب های رضوی به‌صورت مشارکتی با مجموعه‌های دیگر یاد کرد و گفت: معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی، موسسه آفرینش های هنری و سازمان کتابخانه ها از جمله این مجموعه‌ها هستند. در ضمن، دو اثر «لالالالا کبوتر بال داره» از آقای علی‌محمد مودب و «گزیده عیون اخبار الرضا(ع)» از دکتر محمدهادی زاهدی هم از دیگرکتاب های حوزه رضوی این انتشارات هستند که در مراحل پایانی آماده‌سازی هستند./826/د102/ق

ارسال نظرات