۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۶۵۵۸۵۱

گلایه امام جمعه همدان مشکلات بر زمین مانده این استان

گلایه امام جمعه همدان مشکلات بر زمین مانده این استان
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: همدان با بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... همانند بیکاری، طلاق و... روبروست، لذا همه برای حل این معضلات اجتماعی وظیفه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی در دیدار با امیرحسین مدنی؛ مدیرعامل بنیاد برکت کشور اظهار داشت: در دوران کرونا خدمات بنیاد برکت در سطح کشور بی نظیر و جهادی بوده و این امر قابل تقدیر است.

امام جمعه همدان با اشاره به حضور پرشور جوانان در بحث مبارزه با کرونا بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری که همیشه بر حضور جوانان در صحنه تاکید دارند، بنیاد برکت با استفاده از نیروهای جوان، متعهد و انقلابی در این ایام خدمات بسیاری در بحث مبارزه با کرونا و سایر خدمات عامه المنفعه انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که استان همدان با بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... همانند بیکاری، حاشیه نشینی، طلاق و... روبروست، لذا همه برای حل این معضلات اجتماعی وظیفه داریم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: از سوی دیگر همدان با وجود اینکه از نظر جغرافیایی موقعیت بسیار ویژه ای در کشور دارد، بازهم می بینیم که کارخانه یا صنعت خاصی در این استان دیده نمی شود و تنها تولید همدان و شهرستان های تابعه محصولات کشاورزی و صنایع دستی است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: متاسفانه در بحث اشتغال دغدغه مهم ما بیکاری جوانان همدان می باشد و به عینه شاهد این معضل اجتماعی بزرگ در سطح استان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی ادامه داد: برای مبارزه با امر بیکاری به ویژه به ویژه به وجود آوردن اشتغال برای جوانان و تحصیل‌کردگان کمیته‌ای با عنوان کمیته اقتصاد مقاومتی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در همدان ایجاد کرده ایم که امیدواریم مفید واقع شود.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از مشکلاتی که باعث ایجاد یأس در بین جوانان می شود، کم کاری رسانه های کشور در بحث پوشش کارهای انجام شده می باشد، لذا از اصحاب رسانه درخواست می کنیم که خدمات نظام را برای مردم تشریح کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: حضور مردم ظرفیت خوبی است که اگر بتوانیم ضمن استفاده در عرصه اقتصاد این فضا را مدیریت کنیم، بسیاری از مشکلات در این زمینه قابل حل است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: بنده و سایر مدیران استان از خدمات بنیاد برکت در سطح همدان تشکر می کنیم و امید داریم که این خدمات گسترده تر و فراگیرتر شود تا بتوانیم بر مشکلات بیشمار در این منطقه غلبه کنیم./1403/پ210/ف

ارسال نظرات