۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۵۵۹۰۲
امام جمعه موقت کرمانشاه:

سخنان رهبری همیشه کارگشا است/ مجلس یازدهم سرمنشأ تحولات مثبت باشد

سخنان رهبری همیشه کارگشا است/ مجلس یازدهم سرمنشأ تحولات مثبت باشد
حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: سخنان رهبر انقلاب همیشه کارگشا بوده و هست، از این رو عمل به فرمایشات معظم له می تواند در هر شرایطی ما را یاری کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان کرد: کسانی که امروز به عنوان وکلای ملت به ویژه مردم کرمانشاه در بهارستان حضور دارند خوب می دانند که هم در پیشگاه خداوند متعال و هم در نزد مردم مسؤول هستند و باید به وعده های خود متعهد باشند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: مجلس محلی برای توسعه نظام اسلامی است نه جای کشمکش های سیاسی و گروکشی، از این رو نمایندگان باید مجلسی انقلابی و مطالبه گر تشکیل دهند و تمام دغدغه آن توسعه کشور، انقلاب و اسلام باشد.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان که خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود، بر چندین مساله مهم تاکید فراوان داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: حوزه فرهنگ و اقتصاد از مواردی بود که رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس یازدهم یادآوری کردند؛ از این رو وکلای مجلس وظیفه دارند که مطالبات رهبری که سخنانی کاربردی و تاثیرگذار است را نصب العین خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ زیرساخت سایر حوزه های زندگی انسان است، عنوان داشت: تا زمانی که در بحث فرهنگ به آن غنای ایرانی ـ اسلامی نرسیم، نباید انتظار داشت که دیگر حوزه ها توسعه و رشد پیدا کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: فرهنگ درست و اسلامی هم می تواند اقتصاد را به روش درست و اصولی اداره کند و هم اینکه مانع بسیاری از مفاسد اقتصادی در کشور شود، از این رو سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی یک سرمایه گذاری سودمند است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی اظهار داشت: بنابراین سخنان رهبری همیشه کارگشا بوده و هست، از این رو عمل به فرمایشات معظم له می تواند در هر شرایطی ما را یاری کند.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ان شاء الله مجلس یازدهم بتواند سرمنشأ آغاز تحولات مثبت بزرگی در کشور باشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: توسعه فرهنگ، تقویت اقتصاد و... از خواسته های مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این دوره است./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات