۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۵۵۹۱۰
حجت الاسلام زهرایی:

موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند داشتن بصیرت است

موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند داشتن بصیرت است
امام جمعه قزوین گفت: تأثیرگذاری و موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند داشتن بصیرت در کار و بهره گیری از روش‌های به روز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این دیدار گفت: بصیرت لازمه کار در حوزه تبلیغ است و اگر این محور غفلت شود نتیجه کار ابتر خواهد بود.

وی افزود: از مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی انتظار داریم در این مسئولیت مهم تلاش شود تا ضمن توجه به تبلیغ تخصصی، مبلغان عمومی نیز مورد توجه قرار گیرند و فعالیت‌های عمومی و کارشناسی توأمان صورت گیرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: در عرصه‌های تبلیغ لازم است سراغ شیوه‌هایی برویم که همانند روش‌های تبلیغی شهید مطهری، عقل را تسلیم و دل را آرام کند، زیرا این کار موجب می‌شود تا کار‌ها نتیجه بخش باشد.

امام جمعه قزوین یادآور شد: تقوا یکی از جدی‌ترین مسائل دینی محسوب می‌شود، به طوری که همه عبادت‌ها برای رسیدن به تقواست و سازمان تبلیغات اسلامی باید تلاش کند مبلغانی متقی پرورش داده و مساجد را به آن‌ها بسپارد تا این کار دینی ثمربخش باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: بصیرت لازمه کار در حوزه تبلیغی است و همه مبلغان می‌باید در بزنگاه‌های دینی حساسیت جدی نشان دهند و بصیرت‌افزایی را در صدر کار‌های خود قرار دهند، زیرا اگر این موضوع کم رنگ باشد همه چیز کم رنگ می‌شود.

وی افزود: حضور روحانیون در محلات آسیب پذیر و زندگی با مردم کاری درست و در راستای سیره و سنت رسول گرامی اسلام (ص) است و در رسیدن به اهداف تبلیغی اثرگذار است.

ارسال نظرات