۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۶۵۶۳۸۶
برای مقابله با کرونا؛

امام جمعه اهواز خواستار حضور گروه‌های جهادی در خوزستان شد

امام جمعه اهواز خواستار حضور گروه‌های جهادی در خوزستان شد
امام جمعه اهواز گفت: گروه‌های جهادی کمک حال کادر درمانی و بیماران کرونایی باشند، برای حضور گروه‌های جهادی در استان لحظه شماری می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز، در پیامی ویدئویی گروه‌های جهادی را برای حضور در میدان مبارزه با ویروس کرونا فراخواند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در همه صحنه‌ها از قبیل سیل سال گذشته حضور قابل توجهی داشتند، عنوان داشت: فرزندان انقلاب اسلامی، سال گذشته شبانه روز در کنار سیل زدگان حضور داشتند؛ با این حضورشان قلب امام عصر (عج) و رهبرانقلاب و مردم را شاد کردند.

امام جمعه اهواز با بیان مشکلات عدیده استان و درگیری با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ملزومات مقابله با کرونا ویروس از سوی عموم مورد توجه قرار بگیرد؛ باید از خود پرسید اگر کادر درمانی خسته و نتواند ادامه مسیر بدهد، آن وقت چه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه حضور گروه‌های جهادی در میدان مانع از خستگی کادر درمانی می‌شود، اظهار داشت: گروه‌های جهادی کمک حال کادر درمانی و بیماران کرونایی باشند، برای حضور گروه‌های جهادی در استان لحظه شماری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حضور گروه‌های جهادی سبب دلگرمی مردم و مسؤولان استان است، گفت: ترس آن داریم که کادر درمانی خسته شوند، اما اگر گروه‌های جهادی حضور یابند قطعا سبب تقویت روحیه کادر درمانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه چه بسا در مسیر مبارزه با کرونا، شهدایی تقدیم کنیم، اظهار داشت: حضور جوانان و گروه‌های جهادی را در شرایط کنونی خواهانیم، در جنگ تحمیلی با علم بر اینکه امکان شهادت وجود دارد، بسیاری از جوانان حضور پیدا کردند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات