۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۵۶۴۵۳
فتنه خاکستری (۱۸)

آدرس غلط خوئینی‌ها / حنای اصلاحات و اعتدال دیگر رنگ ندارد

آدرس غلط خوئینی‌ها / حنای اصلاحات و اعتدال دیگر رنگ ندارد
حجت الاسلام باقرزاده نامه موسوی خوئینی ها را فرار از پاسخگویی دانست و گفت: طیف اصلاحات در هنگام مطالبه‌گری مردم پشت نظام پنهان شده و نظام را عامل ناکارآمدی معرفی کنند.

حجت الاسلام محمدرضا باقرزاده عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها سیاست وی را، سیاستی نخ نما شده عنوان کرد و گفت: مردم جریان اعتدالی و اصلاحات را شناخته اند که این طیف هیچ‌گاه پاسخگوی عملکرد خود نیستند و مدام دیگران را متهم می کنند.

وی سیاست جریان اصلاحات و اعتدال را فرار از پاسخگویی در هنگام مطالبه عمومی عنوان کرد و افزود: هرگاه مردم مطالبه گر می شوند این طیف به جای پاسخگویی عملکرد خود، پشت نظام پنهان شده و نظام را عامل ناکارآمدی معرفی می کنند.

استاد حوزه علمیه قم سخنان رییس جمهور را به هنگام مشکلات برگرفته از این سیاست دانست و گفت: هرگاه مطالبه جدی توسط مردم از دولت صورت می گیرد ایشان از انقلابی گری و لزوم مقاومت صحبت می کنند و وضعیت موجود و مشکلات را نتیجه مقاومت نشان می دهند.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مدیریت اجرائی کشور در طول سالیان انقلاب را بیشتر در دست جریان لیبرال کشور بیان کرد و گفت: در طول چهل سالیان گذشته کشور مدیریت کشور بارها دست دوستان آقای خوئینی ها بوده و همیشه بر اساس دیدگاه های خود عمل کرده اند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت نکرده اند. چگونه شده که امروز نظام را عامل ناکار آمدی معرفی می کنند؟

وی مطالبه امروز مردم را متوجه جبهه اصلاحات و اعتدال بیان کرد و گفت: امروز ما از آقای موسوی خوئینی ها و دوستان ایشان که در سالیان گذشته و هم اکنون مدیریت کشور را برعهده دارند، سؤال داریم که سیاست توسعه آقای هاشمی چه دست آوردی برای کشور داشت؟ سیاست گفت‌وگوی تمدن ها آیا غیر از ابتذال فرهنگی بود؟ همچنین سیاست اقتصادی میر حسین موسوی غیر از دولتی کردن اقتصاد و گرفتاری های امروز است؟

حجت الاسلام باقرزاده با اشاره به ناکارآمدی هفت ساله دولت تدبیر و امید اظهار داشت: اصلاحات باید بابت تحمیل همراه با تزویر دولت کنونی، پاسخگویی ناکارآمدی دولت باشد و از مردم عذرخواهی کنند./1370/ت302/ف

ارسال نظرات