۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۵۶۴۵۴
فتنه خاکستری (۲۱)

واعظ موسوی: به‌ جای مطالبه از دولت متبوع خود، نظام را متهم جلوه می‎دهند

واعظ موسوی: به‌ جای مطالبه از دولت متبوع خود، نظام را متهم جلوه می‎دهند
رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه گفت: افرادی که از نظام بیشترین بهره‌ را بردند، اکنون خود را طلبکار نظام می‌دانند؛ در حالی که باید از دولت متبوع‌شان سؤال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه در گفت‎وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در واکنش به نامه اهانت آمیز موسوی خوئینی‎ها خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از نعمت های بزرگ که باید قدردان آن بود؛ نعمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که نتیجه بزرگان دین و مراجع شیعه است.

وی بیان کرد: افرادی که در طول چهار دهه گذشته انقلاب، بهره آنها از نظام اسلامی از دیگران بیشتر بوده است و بیشترین وام و بدهی به نظام و انقلاب دارند، اکنون خود را طلبکار نظام می دانند و از مدیران ارشد نظام مطالبه گری می‎کنند، در حالی که این سؤالات و مطالبات را باید از خودشان و دولت مورد حمایت‌شان داشته باشند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: برخی افراد در داخل و خارج کشور به جای اینکه خود را مدیون و بدهکار نظام بدانند؛ در موضع طلبکاری از نظام برآمده اند و مردم را با طرح این مسائل به اصل نظام و انقلاب بدبین می کنند؛ در حالی که مردم همواره حامی اصل نظام و انقلاب بودند و برای اعتلای دین الهی و اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی درباره سابقه علمی موسوی خوئینی‎ها یادآور شد: تاکنون مبحث علمی با این شخص نداشته ام و نظریه خاص قابل اعتنای علمی تاکنون از وی مشاهده نکرده ­ام.

وی با بیان اینکه دشمنان با محاصره، تحریم و نفوذ در ارکان نظام درصدد جلوگیری از گسترش نظام هستند، گفت: برخی افراد که در داخل کشور زندگی می کنند و در سایه نظام به بیشترین رفاه و آرامش رسیده اند، نظام را مورد تهدید قرار می‌دهند.

رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه با اشاره به هجمه رسانه‎های معاند ابراز داشت: دشمنان سعی می‎کنند از گسترش انقلاب در دنیا جلوگیری کنند و اگر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برای ملت های دیگر الگو و اسوه شود، مستکبران جهان نخواهند نتوانست ظلم و استعمار خود را بر ملت ها تحمیل کنند./998/ت302/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
دولت متبوع درست است. املا نادرست نوشته شده است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
سلام علیکم با تشکر از انعکاس نظرات روحانیت با پوزش باید عرض کنم انتشار اظهارات واعظ موسوی با این جمع جور در نمی آید تولی و تبرای سیاسی را لطفا رعایت فرمائید متشکرم
0
0