۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۶۵۶۴۸۳
نماینده ولی فقیه درکاشان:

دشمنان اسلام و انقلاب از قدرت الهی سپاه وحشت دارند

دشمنان اسلام و انقلاب از قدرت الهی سپاه وحشت دارند
آیت الله نمازی گفت:سپاه پاسداران برای اینکه سپاه نور باشد نیرو‌های آن باید با متون الهی آشنا باشند چرا که مسلح شدن سپاه به سلاح معرفت نقشه‌های دشمن نقش برآب می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و فرمانده سپاه کاشان، گفت: برای اینکه سپاه پاسداران، سپاه نور باشد نیرو‌های آن باید با متون الهی آشنا باشند.

وی اخلاص و ایمان سپاه را سبب ترس و وحشت دشمنان اسلام و نظام دانست و افزود: مسلح شدن نیرو‌های سپاه به سلاح معرفت در همه رده‌ ها سبب خواهد شد همه نقشه‌های دشمن نقش برآب شود.

آیت الله نمازی همچنین به نقش برجسته و تأثیرگذار نیرو‌های بسیج و سپاه در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج و سپاه در دفاع مقدس برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی تبعیت از رهبری را سبب اقتدار اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه باید شکر گذار نعمت ولایت بود، گفت: ایمان و اخلاص و ولایت پذیری سپاه نقطه قوت نیرو‌های سپاه پاسداران است که این نقطه قوت باید حفظ شود.

به گفته وی رعب و وحشت آمریکا و استکبار جهانی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشأت گرفته از روحیه معرفت الله این سردار رشید اسلام بود.

نماینده ولی فقیه درکاشان همچنین مسؤولیت در نیروی‌های مسلح را سنگین و مهم دانست و افزود: روحانیت در مسؤولیت‌های عقیدتی و سیاسی نیز به مانند دوران دفاع مقدس نقش مهمی را برعهده دارند./۱۳۰۷/پ210/ق
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کاظم نیری
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
این بخش گفتار ایشان بسیار مهم است و باید مورد توجه دائمی دلیر مردان سپاه قرار بگیرد :
برای اینکه سپاه پاسداران، سپاه نور باشد نیرو‌های آن باید با متون الهی آشنا باشند.
0
0