۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۵۶۴۹۲
فتنه خاکستری (۲۰)؛

امام جمعه موقت اصفهان: به جای نامه نوشتن برای حل مشکلات کشور تلاش کنید

امام جمعه موقت اصفهان: به جای نامه نوشتن برای حل مشکلات کشور تلاش کنید
حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه مشکلات مشهود است و موسوی خوئینی‌ها کشف جدیدی نکرده است، گفت: به جای نامه نگاری افراد باید راه حل واقعی و عملیاتی برای مشکلات ارائه بدهند.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه آقای موسوی خوئینی‌ها خیال نکند مشکلات را کشف کرده است، بلکه مشکلات به خوبی مشهود و محسوس است، گفت: مشکلات متعددی در کشور از تحریم تا پیامدهای کرونا وجود دارد و افراد دلسوز در حال تلاش هستند.

وی در ادامه افزود: در یک مجموعه عظیمی مثل جمهوری اسلامی همیشه افراد ناجوری وجود دارند و نیاز نیست کسی مشکلات را کشف کند بلکه مشکلات مشهود است، اگر کسی دلسوز مردم و کشور و انقلاب اسلامی است لازم است راهکاری واقعی و عملی ارائه دهد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از همه بهتر نسبت به مشکلات و مسائل مختلف کشور آگاهی دارند، اظهار کرد: ایشان دغدغه مشکلات را همواره داشته‌اند و در سخنرانی‌های اخیر خود به خوبی به مشکلات و علاج آنها اشاره کرده‌اند و لازم است مسؤولان نسبت به عملیاتی کردن آنها اقدام کنند.

حجت الاسلام رهبر با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی برای حل مشکلات کشور و رسیدگی به مطالبات مردم از دستگاه قضایی، تصریح کرد: دستگاه قضایی به خوبی به وظایف خود عمل می‌کند لازم است دیگر دستگاه ها هم به همین نحوه عمل کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول زمان این مشکلات پدید آمده است و دولت هم از آسمان نیامده است بلکه با رأی مردم آمده و مشکلات نیز در همین دولت‌ها پدید آمده است، این حرفهایی که موسوی خوئینی‌ها پیرامون مشکلات مطرح کرده است را مردم مدتها است می گویند، لازم است مسؤولان نسبت به حل این مشکلات تلاش کنند و نیاز به نامه نگاری و چنین رفتارهایی هم نیست.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اگر حرفی دارد به مردم بگوید یا جوری مطرح کند تا همه به خوبی دیدگاه‌های او را ببینند نه اینکه رسانه‌های خارجی زودتر از رسانه‌های داخلی حرف های آنها را منعکس کنند، گفت: مسؤولان باید با خیرخواهی راه حل واقعی نشان دهند و دلسوزی کنند و تلاش کنند به جای نامه نوشتن مشکلات را برطرف کنند./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات