۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۵۶۵۰۸
از سوی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین مطرح شد؛

نارضایتی طلاب از نحوه واگذاری مسکن در شهرک مهدیه

نارضایتی طلاب از نحوه واگذاری مسکن در شهرک مهدیه
حجت الاسلام اکبرنژاد گفت: طلاب از حضور افراد با نفوذ با ماشین‌های مدل بالا و عدم تخلیه مسکن در شهرک مهدیه، گلایه دارند.

حجت الاسلام توکل اکبرنژاد عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، به جایگاه مهم شورای عالی حوزه علمیه در سیاست‌گذاری‌های کلان اشاره کرد و گفت: با انتخاب جامعه مدرسین و تایید رهبر انقلاب و مراجع تقلید اعضای شورای عالی اختیارات فراوانی را برای ارتقاء حوزه های علمیه دارند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه اعضای شورای عالی از نظر علمی، اخلاقی و انقلابی بودن مورد تایید رهبر انقلاب و مراجع تقلید هستند، گفت: در دوره گذشته شورای عالی قانون های خوبی تصویب شده است اما باید نتیجه آن ها خروجی محسوس داشته باشد.

حجت الاسلام اکبرنژاد با اشاره به اینکه معیار سکونت در شهرک مهدیه باید احتیاج طلاب به مسکن باشد، ادامه داد: طلاب از حضور افراد با نفوذ با ماشین های مدل بالا و عدم تخلیه مسکن در شهرک مهدیه شکایت و گلایه دارند.

وی با انتقاد از تعطیلات بیش از حد دروس حوزوی، اظهار داشت: تعطیلات بیش از حد سبب کاهش علاقه طلاب به علم آموزی شده است و به بهانه‌های واهی و غیر واهی کلاس‌ها تعطیل می‌شود.

حجت الاسلام اکبرنژاد افزود: در شرایط کنونی معیشت طلاب بسیار مشکل شده است و طلاب به سراغ کارهای جنبی رفته اند و همین مطلب افت تحصیلی آن‌ها را به همراه داشته است.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اهمیت تحول در کتب درسی، اظهار داشت: باید در محدوده کتاب ها تجدید نظر صورت گیرد چراکه طلاب به برخی از مباحث کتب درسی احتیاج ندارند.

وی با بیان اینکه بدون ارتقا اخلاقی علوم فراگیری شده در حوزه علمیه مضر خواهد بود، ابراز کرد: درس های آزاد استاد محور نیست و برخی از طلاب برای حضور در کلاس بر سر استاد منت می‌گذارند./1350/ت302/ف

ارسال نظرات