۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۵۶۵۵۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مسؤولان به وعده‌های خود برای حل مشکلات مردم خوزستان عمل کنند

مسؤولان به وعده‌های خود برای حل مشکلات مردم خوزستان عمل کنند
امام جمعه اهواز با تأکید بر حل مشکلات مردم خوزستان گفت: اگر مشکل آب آشامیدنی، کشاورزی و احشام روستائیان حل نشود، شاهد مهاجرت شان به شهر‌ها خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نشست صمیمی با مردم روستای مسلمیه بخش غیزانیه با اشاره به بازدید از روستا‌های بخش غیزانیه از ابتدای انتصاب در خوزستان، اظهار داشت: در آن مقطع مسؤولان قول رفع مشکل آب مردم در مدت چند ماه را دادند، اما اتفاقی نیفتاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه مردم بخش غیزانیه در زمینه‌های آب اشامیدنی، آب کشاورزی و آب احشام دچار مشکل هستند، عنوان داشت: اگر مشکل روستائیان در این سه زمینه حل نشود شاهد مهاجرت با شتاب شان خواهیم بود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سابق بر آن در روستای مسلمیه بخش غیزانیه براساس آمار‌ها ۳۰۰ خانوار ساکن بودند، عنوان داشت: به دلیل نبود آب بیشترشان به حاشیه شهر اهواز مهاجرت کردند، با اتفاق اخیر مجموعه‌ای از مسؤولان برای رفع مشکل آب پا به کار شدند تا مشکل آب افزون بر بخش غیزانیه در کل استان خوزستان حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه براساس قول مسؤولان در مرحله سوم پروژه آبرسانی تا پایان تابستان همه روستا‌های غیزانیه از نعمت آب بهره مند می‌شوند، گفت: تا تحقق این امر سپاه پاسداران، ارتش و دیگر مجموعه‌ها، آبرسانی را با تانکر انجام خواهند داد.

وی در پایان از تلاش‌های انجام شده در راستای آبرسانی به مردم روستا‌های بخش غیزانیه تقدیر و بر ضرورت تسریع در تحقق پروژه، برای عدم مهاجرت ساکنان تاکید کرد. /۹۴۵۶/پ210/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات