۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۵۶۷۷۱
آیت الله نابلسی خبر داد؛

آمادگی جوانان مقاومت برای نبرد با رژیم صهیونیستی 

آمادگی جوانان مقاومت برای نبرد با رژیم صهیونیستی 
رییس حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان خاطرنشان کرد: در حال عبور از مرحله حق ميان باطل هستيم و جوانان مقاومت آمادگی حمل سلاح برای مبارزه با باطل را دارند.
 به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی رییس حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان طی سخنانی بیان کرد، زمینی که خداوند آن را پاک و طاهر قرار داده است هرگز زیر سلطه صهونیست ها قرار نخواهد گرفت و حق فلسطینیان است که به مناطق خود باز گردند و تصمیم الحاق کرانه باختری فقط کلید انقلابی عظیم خواهد بود که دست  هر متجاوز ناعادلانه را سرنگون می کند. 
آیت الله نابلسی درادامه بیان کرد: دیوانگی و اقدامات آزار دهنده اسرائیل و سعی به سوء استفاده از بحران برای دست یابی به مناطق جدید، هرگز موفقیت امیز نخواهد بود و جوانان فلسطینی عربی و مسلمان از هر طرف آمادگی برای حمل سلاح را دارند.
وی افزود: در حال عبور از مرحله حق میان باطل در تاریخ این امت هستیم که باید برنامه ریزی های دشمن را از بین ببریم و ساختمان نور و ایمان را جایگزین هیکل فساد گردانیم.
گفتنی است صهیونیست‌ها هیچ گاه از کرانه باختری و نوار غزه دست برنداشته‌اند و همواره آن را به عنوان بخشی از پروژه صهیونیستی در منطقه دنبال کرده‌اند. اشغال فلسطین از سوی صهیونیست‌ها طی یک فرآیند بلند مدت اتفاق افتاد و سال 1948، تنها نقطه اعلام رسمی این اشغال بود. صهیونیست‌ها از چند دهه قبل فرآیند مهاجرت دادن صهیونیست‌ها را از تمام نقاط دنیا در قالب آژانس یهود آغاز کرده بودند. سال 1948 هنگامی که رهبران گروه‌های ترور در تل‌آویو، تأسیس رژیم صهیونیستی را اعلام کردند به دلیل تراکم جمعیت فلسطینی در دو منطقه کرانه باختری و نوار غزه، نتوانستند این دو منطقه را بخشی از رژیم مجعول خود قرار دهند لذا از آن زمان تاکنون آنها منتظر هر فرصتی بوده‌اند تا اشغال فلسطین را کامل کرده، کرانه باختری رود اردن و نوار غزه را نیز به سرزمین‌های اشغالی سال 1948، اضافه کنند. اضافه کردن این مناطق به اشغال اولیه فلسطین، از سوی صهیونیست‌ها به اصطلاح، «الحاق» نامیده شده است. این اقدام از همان آغاز اشغال در دستور کار صهیونیست‌ها قرار داشته و تا امروز در حال پی گیری است که در قالب طرح دولت ترامپ تحت عنوان «معامله قرن» به اجرای آن روی آورده‌اند.
ارسال نظرات