۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۸۰۷
به مناسبت ولادت امام هشتم؛

هفتمین شماره نشریه نجوای مبین مدرسه آیت الله قاضی منتشر شد

هفتمین شماره نشریه نجوای مبین مدرسه آیت الله قاضی منتشر شد
معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول با تبریک میلاد امام هشتم از انتشار شماره هفتم نشریه نجوای مبین خبر داد.
حجت الاسلام عبدالکریم جوهرزاده، معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک میلاد امام هشتم از انتشار شماره هفتم نشریه نجوای مبین خبر داد و گفت: زندگی نامه امام هشتم از تولد تا شهادت به طور مختصر در این شماره ذکر شده ضمن اینکه روایاتی درباره آگاهی امام رضا (ع) از احوال شیعیان به نقل از منابع معتبر شیعی نقل شده است.

معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به اینکه در هفتمین نشریه به علل پذیرش ولایتعهدی از سوی امام رضا (ع) اشاره شده است، خاطرنشان کرد: مناظره امام رئوف با جاثلیق مسیحی درباره بنده بودن حضرت عیسی مسیح (ع) و اعتراف دانشمند مسیحی به یکتایی خداوند دیگر محتوای نشریه است.

حجت الاسلام جوهرزاده ادامه داد: علل نامیدن امام رضا (ع) به رضا و عالم آل محمد با منابع متقن شیعی ذکر شده است ضمن اینکه اهمیت ولایت به عنوان دژ توحید و ذکر مقام و منزلت حضرت معصومه از زبان برادرشان دیگر مطالب منتشره در شماره ۷ نشریه است.

وی بیان داشت: دانش نامه اسلامی، بحار الانوار، عیون اخبار الرضا، اصول کافی، ثواب الاعمال، اعلام الوری، علل الشرایع، کامل الزیارات و التوحید منابعی هستند که در تهیه هفتمین نشریه نجوای مبین مورد استفاده قرار گرفتند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات