۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۶۵۶۹۳۸
حجت الاسلام بابائیان:

مذاکره به معنای پذیرش سلطه و ذلت در برابر غرب است

مذاکره به معنای پذیرش سلطه و ذلت در برابر غرب است
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مذاکره به معنای پذیرش سلطه و ذلت در برابر غرب است، گفت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه از آرمان های انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با انتقاد از عملکرد دولت در هفت سال گذشته، گفت: متأسفانه دولت فعلی حل مشکلات کشور را تنها به برجام و مذاکرات گرده زده است.
 
وی با بیان این که راه برون رفت کشور مذاکره و برجام نیست، افزود: کسانی که همچنان در کشور برجام را افتخاری برای خود می‌دانند و بر مذاکره با طرف‌های غربی تأکید دارند، تنها به دنبال سرپوش گذاشتن بر خسارت‌هایی هستند که در سایه برجام بر سر کشورمان آمده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که برجام جز خسارت محض، هیچ فایده‌ای برای ملت ایران نداشته است، بیان داشت: امروز در سایه همین بی توجهی‌ها و ساده انگاری‌ها کشور این گونه در بحران اقتصادی به سر می‌برد.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که مذاکره با آمریکا و غرب از همان ابتدا مردود بوده است، ادامه داد: مقام معظم رهبری بار‌ها نسبت به بدعهدی طرف‌های غربی به مسؤولان کشور هشدار داده بودند، اما متأسفانه برخی‌ها توجهی به هشدار‌ها نداشتند.
 
وی با بیان این که متأسفانه آمریکا و اروپا در طول سال‌های اخیر جنایت‌های آشکاری را علیه ملت ایران مرتکب شدند، بیان داشت: بزرگترین جنایت آمریکای جنایت کار به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی بود که بار دیگر چهره پلید و شیطانی آمریکایی‌ها را در جهان نمایان کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مذاکره به معنای پذیرش سلطه و ذلت در برابر غرب است، ادامه داد: تجربه تاریخی ثابت کرده سکوت و عقب نشینی در برابر قدرت‌های زورگو موجب گستاخی بیشتر از سوی زورگویان خواهد شد.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که مذاکره با آمریکا به معنای عقب نشینی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و زیر پاگذاشتن ارزش‌ها است، افزود: ملت بزرگ ایران در طول چهل سال اخیر ثابت کردند با اقتدار در برابر قدرت‌های زورگوی جهان خواهند ایستاد.
 
وی با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه از آرمان‌های انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد، ادامه داد: راه پیروزی بر دشمن، حفظ و تقویت آرمان‌های اصیل انقلاب و ایستادگی در برابر زورگویی و گستاخی دشمن است./950/ت310/ب1
ارسال نظرات