۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۶۵۶۹۴۳
در دیدار مدیر حوزه های علمیه مطرح شد؛

تأکید صریح آیت الله مکارم شیرازی بر حل مشکلات معیشتی و مسکن طلاب

تأکید صریح آیت الله مکارم شیرازی بر حل مشکلات معیشتی و مسکن طلاب
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواستار تدبیر و چاره اندیشی برای رفع مشکلات معیشتی و مسکن طلاب شد و تأکید کرد که باید از هر مسیر ممکن این مسأله حل شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با تشکر از اقدامات و تلاش های وی، مسأله معیشت طلاب را مهم دانست و افزود: معیشت از مشکلات اولیه طلاب است که باید درباره آن تدبیری اندیشید و از هر مسیر ممکن این مسأله تقویت و حل شود، البته ما به نوبه خود شهریه طلاب را افزایش داده ایم.

این مرجع تقلید اضافه کرد: مسائل درمانی و بیمه ای نیز از دیگر مشکلات طلاب است که باید پیگیری شود تا به شرائط مطلوبی برسد. اینکه در برخی موارد گفته می شود طلبه تمام هزینه های بیمارستان را بپردازد و بعد از مرکز خدمات مطالبه کند، این مناسب نیست، چرا که ممکن است توان پرداخت هزینه ها را نداشته باشد.

تأکید صریح آیت الله مکارم شیرازی بر حل مشکلات معیشتی و مسکن طلاب

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه به مشکل مسکن طلاب نیز اشاره و تصریح کرد: باید طرحی در این باره تنظیم و این مشکل نیز به مرور برطرف شود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بیماری کرونا سبب شده تا بسیاری از مشاغل و کسب و کارها و زندگی مردم مختل شود، اظهار داشت: از خداوند متعال مسألت داریم که با عنایت خود هر چه زودتر این بیماری را ریشه کن فرماید. /924/پ202/ق

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹
خدا حفظ شان کند
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
کاش ی کاری بکنن وضع اقتصادی ما طلاب خیلی بده البته کی فکرماست
0
0