۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۵۷۰۸۰
آیت الله سید یاسین موسوی:

امام خمینی چهره واقعی آمریکا را به ما نشان داد

امام خمینی چهره واقعی آمریکا را به ما نشان داد
امام جمعه بغداد، آمریکا را نظامی مبتنی بر استکبار، سلطه، ثروت و قدرت قلمداد و شعار حقوق بشر آنان را ادعایی واهی توصیف کرد.
به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در عراق، آیت الله سید یاسین موسوی امام جمعه بغداد طی سخنانی بیان داشت: کسانی که با آمریکا وارد قمار می شوند ناامید و دست خالی بازمی گردند.
وی همچنین با اشاره به حقیقت آمریکا بیان کرد: ترامپ واقعیت آمریکا را به جهان نشان داد و امروز ما از آمریکای بدون نقاب سخن می گوییم. نظام آمریکا نظامی است که بر استکبار، سلطه، ثروت و قدرت استوار است.
امام جمعه بغداد ضمن محکوم کردن عقب ماندگی سیاسی عده ای که به آمریکا امید بسته اند، تاکید کرد: آمریکایی ها نمی خواهند امتیازی بدهند و به کسی نفعی برسانند.
وی در ادامه با اشاره به قتل جورج فلوید گفت: کشته شدن جورج فلوید به دست پلیس آمریکا حقیقت نظام امنیتی، قضایی، حقوقی و انسانی در آمریکا را برملا ساخت.
آیت الله سید یاسین موسوی بیان کرد که آمریکا دائما شعار حقوق بشر می دهد و در عین حال در رستوران هایشان ورود سگ ها و سیاه پوستان را به طور یکسان ممنوع می کنند! این آمریکا است. آمریکا امروز به این شکل در نیامده است، بلکه نظامی است که بر ساختار استکبار و سلطه جویی بنا شده است.
امام جمعه بغداد به زمان اختلاف بین آمریکا و شوروی اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی تشخیص دشمن اول برای کشور است و ما در آن زمان شوروی را دشمن اول برای اسلام و مسلمانان می پنداشتیم و از آمریکا غافل بودیم و فکر می کردیم می توان از رابطه با آمریکا بهره مند شد؛ اما در همان زمان یاران امام خمینی رحمة الله علیه معتقد بودند که آمریکا بزرگترین دشمن برای مسلمانان و شرق است و تجربه بهترین دلیل بر این مدعی است.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کاظم حسنی
Netherlands
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
خداوند امام خمینی را رحمت کند
واقعا انسان با بصیرتی بودند
3
0
کاظم حسنی
Netherlands
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
خداوند امام خمینی را رحمت کند
واقعا انسان با بصیرتی بودند
2
0