۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۵۷۱۳۵
توهین به مرجعیت شیعه(30)؛

امام خامنه ای و آیت الله سیستانی خار چشم استکبار جهانی است

امام خامنه ای و آیت الله سیستانی خار چشم استکبار جهانی است
امام جمعه بمبئی گفت: استکبار جهانی از میزان محبوبیت و جایگاه مراجع آگاه هستند به همین علت با توهین و تخریب سعی در کاهش این جایگاه مقدس دارند.

خبرگزاری رسا ـ گروه بین الملل: روزنامه سعودی الشرق الاوسط، چندی پیش با انتشار تصویری، اقدام به توهین به مرجعیت دینی شیعیان عراق کرد که واکنش جریان‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی عراق و کشور های مختلف را در پی داشت. در این رابطه با حجت الاسلام سید روح ظفر رضوی، امام جمعه بمبئی به گفت‌وگو نشستیم که متن آن به شرح ذیل است:

رسا - روزنامه شرق الاوسط عربستان با توهین به آیت الله سیستانی چه ھدفی را دنبال می کند؟

بسم الله الرحمن الرحیم قبل از شروع گفت وگو، باید این اقدام توهین آمیز روزنامه الشرق الاوسط را محکوم کنم زیرا این روزنامه کار رسانه را ترک کرده و به دنبال یاوه گویی است.

رژیم آل سعود اهدف متعددی را از توهین دنبال می کند، اگر ما دقیق بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که دولت عربستان در هیچ کدام از امور خود مستقل نیست و تمام فعالیت های دولت عربستان کاملا وابسته به سازمان صیهونسیتی است و رژیم آل سعود، نوکری برای رژیم صهیونیستی را افتخار خود می داند، به همین دلیل با صرف هزینه بسیار در عراق درپی فتنه انگیزی و توهین به مرجعیت است.

رژیم آل سعود، در ابتدا می خواهند حضرت آیت الله سیستانی را تخریب و سپس قدم به قدم احترام و قداست مرجعیت را حذف کند. استکبار جهانی به خوبی از نقش مراجع و علمای دین در طول تاریخ آگاه هستند و به خوبی از داستان تحریم تنباکو از سوی میرزای شیرازی و سرنگونی رژیم پهلوی به دست امام خمینی (ره) آگاه هستند و اکنون با فتوای آقای سیستانی دام ظله پیرامون مبارزه با جریان تروریستی و تکفیری داعش و نقش مقام معظم رهبری به عنوان یک مرجعیت  را کاملا احساس می کنند، بر همین اساس پروژه توهین به مرجعیت و نهادهای دینی و مذهبی را کلیک زده اند.

دشمنان اسلام ناکامی خودش را در مرجعیت میبینند لذا دنبال تخریب وجه مرجعیتاند

رسا - پشت پرده این اقدامات غیر سنجیده عربستان چیست؟

عربستان مانند گذشته یک اقدام غیر سنجیده و احماقانه دیگری در راستای اهداف استکبار جهانی مبنی بر سیطره بر عراق مرتکب شد که با هوشیاری و بصیرت مرجعیت عراق، این اقدام آنان ناکام ماند. عربستان آلت دست کشورهای استکباری شده است به طوری که حتی جرأت ندارد که آزادانه سیاست های مد نظر خودش را در کشور پیاده کند. خداندان سعودی با رهبری مسؤولان و علمای وهابی در واقع دست نشانده استکبار جهانی هستند. متاسفانه، یک کشور اسلامی مانند عربستان که سرزمین وحی و مرکز دوستداران اسلام است، الان نوکر و برده یهود و نصاری شده و علیه حقوق مسلمان قدم بر می دارد و برای نابودی اسلام با دشمنان این دین الهی همکاری می کند.

رسا - وظیفه علما و امت اسلامی در این گونه مسائل چیست؟

وظیفه امت اسلامی به خصوص علمای اسلامی در این مورد خیلی روشن و واضح است که باید با تمام قوت به دنبال نابودی دشمنان اسلام و مسلمین به خصوص دشمنان مرجعیت باشند. همه علمای اسلام وظیفه دارند که مردم را نیرنگ و برنامه های شوم دشمنان علیه مسلمانان و اسلام آگاه کنند. باید علمای و ملت اسلامی در این قضیه بطور منظم قدم بردارند که توان تکرار چنین حرکت موهن از طرف دشمنان مرجعیت کاملا گرفته شود و فعالیت آنان در نطفه خفه شود.

دشمنان اسلام ناکامی خودش را در مرجعیت میبینند لذا دنبال تخریب وجه مرجعیتاند

رسا - نقش رژیم صهیونیستی و آمریکا در ماجرای توهین به مراجع و علمای شیعه چیست؟

در زمانی که انگلیس در هند به بهانه های مختلف حکمرانی می کرد، همه این کشور را به اشغال خود درآوردند به طوری که مردم هند تلاش وافری طی سالیان بسیاری برای اخراج و ریشه کنی انگلیسی ها انجام دادند و خون های  بسیاری در این مسیر ریخته شد تا مردم هند از زیر حکومت ظالمانه انگلیس خارج شوند.

همچنین انگلیسی ها به بهانه تنباکو درپی تسلط بر ایران بودند که با تحریم آن از سوی مرجعیت، این توطئه دشمنان خنثی شد، از همین زمان نقش مرجعیت و محبوبیت مراجع و علما در قلوب مردم مورد توجه استکبار جهانی قرار گرفت و از آن روز تا به بحال هر بار به بهانه های مختلف درصدد حرمت شکنی از نهاد مرجعیت و حذف و یا متعادل سازی آن بودند بنابراین این اقدام توهین آمیز مخصوص به آقای سیستانی دام ظله نیست بلکه تمام مراجع زیر ذره بین دشمنان تشیع و اسلام هستند.

یکی از کار مهم که استکبار جهانی در کشورهای اسلامی انجام می دهد، ایجاد، شناسایی و تربیت افرادی به عنوان مراجع شیعیان هستند که به این وسیله بتوانند نگاه مسلمانان را به سمت این مراجع دروغین جلب کنند اما دشمنان در این برنامه خود هم ناکام بودند زیرا مسلمانان با بصیرت فراوان توانستند که دست آنان را بخوانند.

دشمنان اسلام ناکامی خودش را در مرجعیت میبینند لذا دنبال تخریب وجه مرجعیتاند

رسا - آیا ارتباط آل سعود با رژیم صهیونیستی و آمریکا علت چنین کارهای است؟

هوشیاری و بصیرت امت اسلامی بعد از انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن توسط یک مرجع تقلید، موجب بیداری ملت ها و نا آرامی و نا امنی برای مستکبران در جهان شد. این علت مهم همکاری آل سعود با حکومت صیهونی اسراییل و امریکا شده است.

آل سعود، حکومت در عربستان را میراث و حق خود می داند بر این اساس یک حکومت دیکتاتوری و مستبدانه در این کشور اسلامی ایجاد کرده است بر همین اساس موجی از نارضایتی را در میان مردم ایجاد شده به طوری که حتی حاضر هستند از جان خود در راه آزادی این کشور از دست مستبدان بگذرند.

دولت عربستان توان مقابله در برابر اراده و عزم راسخ مردم ندارد بنابرانی به آمریکا و اسرائیل پناه برده است به طوری که منافع این سه رژیم، یکی شده است.

رژیم آل سعود باید بداند که از توهین به مرجعیت هیچ نفعی نخواهد برد بلکه موجب اتحاد بیشتر شیعیان در برابر این رژیم شده است و در نهایت دشمنان در همه جبهه ها ناکام و اسلام اصیل و محمدی (ص) سرافراز خواهد شد.

سید فیض رضوی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
احسنت به این بصیرت،
خدایش علمای انقلابی و خوبی در هند داریم
1
1
حسن ناصری
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
امام خامنه ای و آیت الله سیستانی دو رکن اساسی شیعیان هستند
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
خدا قوت
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
مثل اینکه شما ول کن قضیه نیستید
قضیه را مثل قتل خاشقچی کش ندید
2
0
ناشناس
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
بابت کوته فکریت، متاسفم
خاشقچی را با حضرت آیت الله سیستانی مقایسه می کنی!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
شما همون کسانی هستید که تا دیدید پیامبر اسلام شهید شده است،
به سرعت رفتید در سقیفه نشستید....
و امیرالمومنین را تنها گذاشتید
واقعا که.................
ناشناس
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
شما از همون طرفداران شفقنا هستید که پول حضرت آیت الله سیستانی را می خورید و از پشست بهش خنجر می زنید