۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۵۷۱۶۳
توهین به مرجعیت شیعه(20)؛

نماینده ولی فقیه در هند: عربستان به دنبال انتقام از آیت الله سیستانی است

نماینده ولی فقیه در هند: عربستان به دنبال انتقام از آیت الله سیستانی است
نماینده ولی فقیه در هند خاطرنشان کرد که آیت الله سیستانی مانع پیشبرد اهداف رژیم سعودی و آمریکا در عراق است، عربستان چاره ای جز ترور شیخصیتی ندارند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در هند، حجت الاسلام مهدی مهدوی پور نماینده ولی فقیه در هند، علما و مردم مسمان هند را دعوت به توجه و آگاهی از دسیسه های رژیم سعودی کرد و افزود: رسانه های وابسته به دولت عربستان سعودی در راستای مخالفت و دشمنی با شیعه، مقاومت و مردم شهادت طلب عراق در اقدامی جهت دار و هدفمند به مرجع عالی قدر حضرت آیه الله سید علی سیستانی(حفظه الله) توهین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما این اقدام اهانت آمیز و غیر منصفانه را به شدت محکوم می کنیم و آن را انتقام رژیم سعودی علیه این شخصیت بزرگ به خاطر فتوای مشهور ایشان علیه داعش می دانیم. داعش و همه گروه های مسلح تکفیری منطقه مورد حمایت کامل رژیم سعودی بوده اند، از این رو  شکست این گروه های افراطی در عراق موجب خشم رژیم سعودی و هم پیمانش آمریکا شده است.

نماینده ولی فقیه در هند ادامه داد: این مساله سبب شده تا همه آنهایی که در این شکست نقش کلیدی داشتند، مانند فتوای معروف آیه الله سیستانی، رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و جریان حشد الشعبی عراق داشته اند، هدف انتقام جویی آمریکا و رژیم سعودی باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما از خداوند بلند مرتبه برای همه مراجع و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و موفقیت آنها در دفاع از مکتب فکری اهل بیت عصمت (ع) و تمامی حوزه های علمیه جهان، آرزوی سلامتی و موفقیت می کنیم.

 

عربستان به دنبال انتقام است، خشم آل سعود از آیه سیستانی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رها عبداللهی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
اقدام موهِن و کینه توزانه‌ روزنامه الشرق الاوسط محکوم است.
کما این که این عمل سخیف معلول همراهی وهابیت و صهیونیست است.
0
0