۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۵۷۱۸۵
رییس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

نقش فعالیت های فرهنگی در رفع مشکلات مردم محروم

نقش فعالیت های فرهنگی در رفع مشکلات مردم محروم
حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: باید با عزمی راسخ پرچم مظلومیت فرهنگ را به دست گرفت و به واسطه آن مشکلات مردم محروم را برطرف ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با قدردانی از زحمات همه کسانی که در عرصه تبلیغ فعالیت دارند، گفت: اصل تشکر متعلق به شهدا است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ اسلام کاری است که شهدا کرده‌اند، بیان کرد: آثار و برکات خون شهدا با فعالیت ما قابل مقایسه نیست.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغ باید مردمی باشد، اظهار داشت: در عرصه تبلیغ باید از همه ظرفیت ها و فرصت های در اختیار استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی یادآور شد: کارهای بزرگ بر زمین مانده فراوان است و اجازه نداریم مسامحه کنیم، با انجام وظایف خویش باید در رفع مشکلات و به ویژه در عرصه تبلیغ دین انجام وظیفه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید وظایف خود را دست کم بگیریم یا از کنار آن بگذریم، خاطرنشان کرد: پذیرش مسؤولیت فرصتی برای خدمت به مردم بوده و باید از توان خود در این عرصه به خوبی بهره مند شویم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هدف مشترک همه ما جدی گرفتن وظایف، مأموریت ها و رسالتی که در عرصه تبلیغ بر دوش داریم خواهد بود و در این راستا باید مدیریت جهادی، انقلابی و برنامه ریزی داشته باشیم که در محضر شهدا و امام راحل شرمنده نشویم.

وی بر ضرورت گسترش و نهادینه سازی تبلیغ مردمی و اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: باید در این مسیر عزم راسخ داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی خاطرنشان کرد: باید پرچم مظلومیت فرهنگ را در دست گرفت و از مسائل مردم مستضعف و محروم به واسطه فرهنگ گره گشایی کرد./9451/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
شما مشکلات طلاب مستقر را حل کنید بقیه پیشکش
1
0