۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۶۵۷۲۷۶

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مطالبه جدی جامعه شود

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مطالبه جدی جامعه شود
مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: توجه به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه به‌عنوان یک مطالبه جدی و مهم در دستور کار متولیان امر قرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، عفت دیابی به مهم‌ترین کارکردهای عفاف و حجاب اشاره کرد و اظهار داشت: حجاب ابزاری برای ارتقای هویت بانوان در جامعه است.

وی آرامش فردی و جمعی و استحکام بنیان خانواده را از جمله مهم‌ترین کارکردهای عفاف و حجاب نام برد و گفت: دنیای غرب محروم از نعمت حجاب و عفاف است.

نسل امروز با کارکردهای حجاب و عفاف اسلامی آشنا شوند

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان حجاب را مانع فروپاشی کانون گرم خانواده دانست و با اشاره بر تأثیر شگرف حجاب آن را موجب استواری و‌ ثبات قدم جامعه اسلامی عنوان کرد.

دیابی تأکید کرد: باید آثار فرهنگی و هنری با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف موردحمایت مادی و معنوی از سوی مسئولان امر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نسل امروز را باید با کارکردهای حجاب و عفاف اسلامی آشنا کرد اظهار داشت: بانوان محجبه و عفیفه در جامعه اسلامی که دارای توانمندی‌های خاص علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی هستند؛ کم نیستند و باید از طرق مختلف به‌ویژه با بهره‌گیری از ابزار هنر چهره و شخصیت چنین بانوان ممتازی را به تصویر کشید.

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان بر تبیین آثار منفی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه تأکید کرد و افزود: مفاسد و مضرات فرهنگ منحط غربی باید در جامعه امروز تبیین شود.

دیابی با تأکید بر اینکه توجه به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه به‌عنوان یک مطالبه جدی و مهم در دستور کار متولیان امر قرار داشته باشد اظهار داشت: باید با هنجارشکنان با ضوابط قانونی و قضایی برخورد جدی و قاطع شود.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: معنویت باید در جامعه امروز به‌عنوان یک نیاز اساسی نهادینه شود.

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان بزرگ‌ترین مشکل جامعه امروز را غفلت از معنویات و آموزه‌های راهگشای دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: هدف از توجه و عمل به آموزه‌های دینی همچون حجاب و عفاف حفظ آرامش و امنیت در جامعه است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات