۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۵۷۳۵۸
گزارشی از فعالیت های گروه جهادی تبلیغی بلاغ مبین؛

برگزاری بیش از ۴۶ اردوی جهادی با حضور ۲ هزار طلبه

برگزاری بیش از ۴۶ اردوی جهادی با حضور ۲ هزار طلبه
حجت الاسلام مرادی گزارشی از فعالیت‌های گروه جهادی تبلیغی بلاغ مبین ارائه کرد و برگزاری ۴۶ اردوی جهادی را از فعالیت‌های این گروه دانست.

حجت الاسلام حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه جهادی تبلیغی بلاغ مبین اظهار کرد: این مؤسسه از سال 82 فعالیت خود را در چندین استان آغاز کرد اما از سال 83 در استان سیستان و بلوچستان و در منطقه چابهار متمرکز شده است.

مسؤول گروه جهادی تبلیغی بلاغ مبین ادامه داد: هدف نخست این مؤسسه ترویج روحیه جهادی در حوزه علمیه است زیرا احساس می شود امروزه روحیه جهادی از خلأهای بزرگ در حوزه علمیه است گرچه خدمت رسانی به مردم نیز از اهداف این مؤسسه به شمار می رود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیان می کنند «طلبه جهادگر و تلاش گر اگر مجهز به ابزار علم شد دیگر دنیایی در مقابل او تاب نمی آورد» ابزار علم را در حوزه به دست می آرویم اما روحیه جهادی و تلاش گری را باید از عرصه های دیگر به دست آورد که اردوی جهادی بزرگترین عرصه کسب روحیه جهادی است.

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: پس از موافقت آیت الله صدیقی، با حضور طلاب جهادی گروه بلاغ مبین، شعبه دو مدرسه امام خمینی(ره) در تهران تأسیس شد که هدف آن نهادینه سازی روحیه جهادی در میان طلاب است.

وی ادامه داد: در شبعه دو مدرسه امام خمینی(ره) طلاب کار گروهی و تشکیلاتی را تمرین می کنند یعنی تمامی کارها به صورت گروهی برگزار می شود و حتی شاگرد اول در مدرسه نداریم بلکه گروه اول است و در طول سال در چند اردوی جهادی شرکت می کنند و اکنون نیز طلاب پایه اول یعنی همان طلاب جدیدالورود در اردوی جهادی در حاشیه تهران در حال بازسازی مدرسه هستند.

این مبلغ جهادی اضافه کرد: تا به امروز از سوی گروه جهادی بلاغ مبین بیش از 46 اردوی جهادی برگزار شده است و بیش از دو هزار طلبه نیز در دوره های این مؤسسه شرکت کرده اند./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات