۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۵۷۳۶۴

بیانیه جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی در حمایت از حجاب و عفاف

بیانیه جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی در حمایت از حجاب و عفاف
امروز حجاب و عفاف یک مسله دینی و اجتماعی و فراجنسیتی است؛ عرصه فرهنگ حجاب و عفاف نیاز به ساختارهای غیر رسمی نیز دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، بیانیه جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی در حمایت از حجاب و عفاف با این مضمون منتشر شد، یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَ ذلِکَ أَدْنی أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً”
ای پیغمبر به زنان و دختران خود و زنان مومنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند، که این کار برای اینکه آنها (به عفت و حریت) شناخته شوند تا از تعرض و جسارت (هوس رانان) آزار نکشند بسیار نزدیکتر است و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است.                                                                                «سوره احزاب آیه ۵۹»
خودنمائی و جلوه فروشی، یک لحظه است و آثار سوء آن برای کشور، برای جامعه، برای اخلاق، حتی برای سیاست، آثار مخرب و ماندگار است.                                                                             

مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) 
حجاب اسلامی جزو ضروریات دین و از مؤکدات آیات و روایات معصومین می‌باشد و این فریضه الهی موجب حفظ عزت و کرامت زنان و تشخص و ارزش‌گذاری به مقام زن مؤمن و صیانت از حریم و شخصیت انسانی آنان می‌شود و در مقابل این نگاه مقدس و باکرامت دین اسلام به زن، شاهد گستردن دام‌های فریبنده و کمندهای پیدا و ناپیدای بسیار خطرناک فرهنگ و تفکر غرب هستیم.

دام‌هایی که در راس آنها سونامی صهیونیست قرار دارد که با چیدن پازل‌های خطرناک علیه زنان برای قدرت‌یابی بیشتر با اسم طرح نظم نوین جهانی از حربه‌های پلید: تن فروشی، برهنگی (ناتوی فرهنگی یهودیان )، هرزه نگاری،  صنعت پورن و فحشا (فرزند مشترک پول پرستان یهود وبیماران جنسی)، بردگی جنسی، ترویج صحنه‌های اروتیک (تن کامه)، ایجاد کمپانی‌های ثروتمند عرضه محصولات مستهجن، فمنیسم (رویای صهیونیستها برای چیرگی بر جهان در راستای به خطر انداختن اساس خانواده )، سوداگران جنسی و قاچاق زنان و... که به صورت پیچیده و عنکبوتی متصل هستند. استفاده می‌کند.

صهیونیست‌ها می‌خواهند با ایجاد موج غریزه و به نوعی انقلاب جنسی و گسترش رفتارهای ضد فرهنگی و اخلاقی در بین جوانان و زنان و دختران در جوامع مذهبی از پیشرفت و شکوفایی قدرت جوامع اسلامی در  مقابل لیبرالیسم مورد حمایت خود جلوگیری کنند و در این راستا قلب دنیای اسلام که کشور اسلامی ایران مورد هدف قرار گرفته و سمت و سوی تعارض استراتژیک درگیری آنان با انقلاب اسلامی در ترویج لیبرالیزم جنسی و اخلاقی تمرکز دارد تمامی سعی خویش را برای تزریق بی‌عفتی به شریان‌های حیاتی کشور ما بکار می‌برند.  

امروز حجاب و عفاف یک مسئله دینی و اجتماعی و فراجنسیتی است که نیاز به عزم دو طرفه از سوی مسؤولان و از سوی مردم دارد، عرصه فرهنگ حجاب و عفاف علاوه بر قانون و بودجه و ساختارهای دولتی و رسمی نیاز به ساختارهای غیر رسمی نیز دارد.

ساختارهایی برآمده از بطن مردم انقلابی، معتقد و دغدغه‌مند و در این میان مهمترین وظیفه نظام حمایت از همین ساختارهای غیر رسمی است.
در ادامه طی این سال‌ها راهبردهای دشمنان  برای ترویج بی‌عفتی و به دنبال آن عادی سازی بی‌حجابی را می‌توان به صورت زیر برشمرد:
1-  اولویت سازی برای زیبایی ظاهری افراد در مقابل سایر ارزش‌های انسانی و الهی در جامعه با استفاده از ابزارهای فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای 
2-  ایجاد شبکه‌های سازماندهی شده دختران و پسران برای ظاهر شدن با پوشش‌های ساختارشکنانه و ناهنجار با پرداخت حقوق روزانه برای گشت زدن این افراد در سطح اجتماع و مراکز عمومی 
3-  صرف هزینه‌های کلان برای ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد و تلاش به منظور جایگزینی این رسانه‌ها به جای رسانه ملی در داخل خانواده‌های ایرانی و ساخت سریال‌های خانوادگی برای القای سبک زندگی غربی و اباحه گری اعضای خانواده و خیانت به یکدیگر 
4-  استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای شبکه سازی جوانان و ترویج فساد و ابتذال 
5-  ایجاد شبکه‌های قاچاق محصولات صوتی و تصویری مبتذل و مشروبات الکلی، لوازم آرایشی و پوشاک‌های مغایر با پوشش اسلامی و عرضه کالاهای فرهنگی-آموزشی و هنجار شکنانه و ترویج فساد و بدحجابی در سطح وسیع

6-  تلاش برای نفوذ افراد با افکار سکولار و غربی همسو در درون ساختارهای دولتی و تصمیم ساز در اداره امور کشور
7-  حساسیت زدایی از اکثریت افراد جامعه نسبت به گسترش فرهنگ بدحجابی در جامعه با استفاده از گفتمان سازی  روشنفکری و آزادی 
8-  ایجاد شکاف اجتماعی و دودستگی افراطیون و آزادی خواهان و قرار دادن آنها در مقابل یکدیگر به صورت فرهنگی و سپس سیاسی 
9-  تحریف مبانی دینی و الهی حجاب و عفاف و تقلیل آن به امری حکومتی و سیاسی جلوه دادن موضوع حجاب در اذهان عمومی و عدم امکان طرح و تبیین روشن و دقیق مسئله عفاف و حجاب در جامعه توسط دستگاه‌ها و رسانه‌های فرهنگی  و آموزشی به دلیل پیوند خوردن معترضان سیاسی به معترضان اخلاقی و اجتماعی (از هر دو قشر مذهبی و غیرمذهبی ) برای گسترش مخالفین جمهوری اسلامی 

10-  بهره‌گیری از فضای احساسی و التهاب آور برخورد با بدحجابی زنان در سطح اجتماع در راستای  کاهش سرمایه اجتماعی کشور و اتهام زنی به ایران با عنوان خشونت علیه زنان 
11-  ایجاد بحران اجتماعی اخلاقی و آنارشیسم اجتماعی به وسیله گسترش هنجارشکنان در سطح جامعه 
12-  تغییر در اولویت بندی ارزش‌ها برای مردم و به ویژه زنان مطابق سبک زندگی غربی و استحاله فرهنگ اسلامی- ایرانی 
نتیجتا اینکه در کنار سکوت مقامات سیاسی، حتی اظهارنظرهای سیاسیون زن اصلاحات در موضوع عفاف و حجاب که خود چالشی در این عرصه می‌باشد، اظهارات و دست اندازهای وزریر خارجه آمریکا درباره  حجاب زنان ایرانی( که دستگیری افرادی را که در برابر قانون حجاب اعتراض می‌کنند محکوم و از این افراد حمایت می‌کند و عدم شفاف سازی مقامات امنیتی در مورد گروهک‌های فعال در عرصه اخلال‌های اخلاقی و امنیت، شائبه همراهی برخی از آنان برای اجرایی کردن سند 2030 باعث گردیده است تا روند آسیب زایی مقوله حجاب و عفاف تا به این مرحله پیش برود. 

و با تاسف اعلام می‌داریم  علت سرمایه گذاری‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های گسترده نظام سلطه و همراهی عناصر داخلی آنها برای حذف حجاب، نه نتها مبارزه برای نابودی اصلی‌ترین نماد مقاومت فرهنگ الهی در برابر فرهنگ مادی است بلکه نتایج و تبعات گسترده‌ای است که بی حجابی و ایجاد فضای فساد و اباحه‌گری در استحاله جامعه اسلامی بوجود خواهد آورد، که در آن زن مسلمان را  دربند زر وزیور و ظواهر و دچار افراط با آرایش و خودنمایی وجلوه گری ساخته و اسیر نقشه‌های اندلسی نمایند.

از دختران و زنان که به عنوان خط مقدم در مسیر تهاجم و شبیخون بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی در جبهه عفاف و حجاب قرار دارند، درخواست م‌ نماییم: از این میراث ارزشمند و معنوی که از پس اعصار و قرون، با جانفشانی و مجاهدت مردان و زنانی مؤمن و خستگی ناپذیر به زمان و عصر ما رسیده است صیانت و پاسداری نمایند. 
در ادامه مطالبات این سازمان بشرح ذیل اعلام می‌گردد:
1-  از دولت جمهوی اسلامی می‌خواهیم مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی را محور کارهای دستگاه‌های فرهنگی به صورت پیگیر و اثر بخش قرار داده و نقش نظارتی خود را بر دستگاه‌های اجرایی تحت پوشش فراموش ننماید. 
2-  از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم به دنبال اصلاح، رفع ابهام، ایجاد ضمانت اجرایی و خلق قوانین مکمل در حوزه حجاب و عفاف باشد.
3-  از قوه قضاییه می‌خواهیم که هماهنگی لازم را با نیروی انتظامی در برخورد هر چه بهتر و قاطع تر با حلقه‌ها و جریان‌هایی که با رویکرد معاند مجرمانه و هدفمند در فضای فرهنگی کشور (علی الخصوص دربستر فضای مجازی) تخریب انجام می‌دهند، به عمل آورد.
4-  از رسانه ملی این دانشگاه عمومی می‌خواهیم ، در این رسالت فرهنگی عظیم از ظرفیت‌های مردمی و غیر دولتی استفاده نماید.
5-  از همه مراکز و نهادهای فرهنگی درخواست می‌گردد در راستای فراگیر شدن بحث عفاف و حجاب که نمایانگر جامعه دینی است تلاش بیشتری مبذول دارند.
6-  از نیروی انتظامی می‌خواهیم در برخورد با پدیده بدحجابی با تقویت فعالیت‌های نامحسوس خود برای پیدا کردن حلقه‌های معاند در جریان بدپوشی که با اندیشه مجرمانه در توسعه بی‌عفتی در جامعه سهیم‌اند را بیش از پیش و مستمرانه پیگیر باشد.

و در پایان اعلام می‌داریم دیروز مردم مسلمان ما در واقعه گوهرشاد با خون خود از حجاب و عفاف صیانت کردند و امروز در هجمه رسانه‌ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی سلاح مبارزه و صیانت همه ما برای  عفت و پاکی زنان و خواهران ماست.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات