۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۵۷۳۷۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

رفع مشکلات اقتصادی کشور نسخه خارجی ندارد

رفع مشکلات اقتصادی کشور نسخه خارجی ندارد
حجت الاسلام تقی پور گفت: رفع مشکلات اقتصادی کشور نسخه خارجی ندارد بلکه تنها با بهره مندی از توان و ظرفیت داخلی می‌توان از این موانع عبور کرد.
حجت الاسلام تقی پور، امام جمعه رامسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با انتقاد از نابسامانی اقتصادی در کشور به دلیل افزایش بی رویه قیمت ها، گفت: مسؤولان برای ساماندهی وضعیت فعلی بازار و قیمت تدبیر کنند.

وی با اشاره به سیاست‌های ناکارآمد اقتصادی دولت طی سال‌های اخیر، افزود: متأسفانه نگاه دولت در سال‌های اخیر تنها به روابط خارجی خلاصه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولت حمایت از تولید را از شعار به عمل تبدیل کند، خاطرنشان کرد: ادامه روند فعلی به طور حتم موجب خسارت‌های جبران ناپذیر بسیاری به اقتصاد کشورمان خواهد شد.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که سیاست‌های اقتصادی دولت کاملاً اشتباه است، تصریح کرد: دولت به جای دل بستن به تعامل و مذاکره با غرب، باید از ظرفیت‌های بالقوه داخلی در جهت رشد اقتصادی بهره گیرد.

امام جمعه رامسر با بیان این که هیچ کشوری همانند ایران اسلامی این گونه از ثروت‌های خدادادی در حوزه‌های مختلف برخوردار نیست، افزود: اما متأسفانه عدم برنامه ریزی صحیح دولتمردان در حوزه اقتصادی موجب بروز مشکلات و بحران‌های اقتصادی در کشورمان شده است.

وی با تأکید براین که رفع مشکلات اقتصادی کشور نسخه خارجی ندارد بلکه تنها با بهره مندی از توان و ظرفیت داخلی می‌توان از این موانع عبور کرد، تصریح کرد: با عزم ملی و مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان توطئه اقتصادی دشمنان را شکست داد و کشور را در مسیر رشد و جهش اقتصادی هدایت کرد.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که مقام معظم رهبری از سال‌ها قبل با طرح مسأله اقتصاد مقاومتی بستر‌های لازم را برای رونق تولید داخل فراهم کردند، افزود: اما متأسفانه عده‌ای در کشور با نگاه سطحی و شعاری از این موضوع مهم عبور کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر همواره مبنای شعار سال را مباحث اقتصادی به ویژه تولید داخلی قرار دادند، بیان داشت: دولت به جای تقویت و رونق تولید داخل تنها به فکر مذاکره با غرب بود که نتیجه آن بدعهدی و فریبکاری طرف‌های غربی بود./۹۵۰/ت310/ب1
ارسال نظرات