۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۶۵۷۶۲۱
رییس هیأت شرعی حزب‌الله:

مسؤولیت تمام مصیبت‌های منطقه برعهده آمریکاست

مسؤولیت تمام مصیبت‌های منطقه برعهده آمریکاست
رییس هیأت شرعی جنبش حزب‌الله لبنان به اتفاقات منطقه از زمان اشغال فلسطین، تا جنگ تحمیلی علیه ایران و جنگ کنونی علیه یمن اشاره کرد و گفت، همه اینها زیر سر آمریکا بوده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ «محمد یزبک» رییس هیأت شرعی حزب‌الله در واکنش به تحرکات اخیر «دوروتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان گفت، آمریکا قصد دارد آنچه را که موفق به انجامش با جنگ و سلاح نشده با دلار و تحریم اقتصادی محقق کند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شیخ یزبک ادامه داد: مسؤولیت تمام مصیبت‌های ما از جنگ، جنایات و حوادث خونین در منطقه بر عهده آمریکاست، اتفاقاتی که با اشغال فلسطین توسط دشمن آغاز شد و با جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، جنگ خلیج (فارس)، جنگ ژوئیه (۲۰۰۶ علیه لبنان)، اعلام تولد خاورمیانه جدید توسط سفارت آمریکا، اشغال افغانستان، اشغال عراق، جنگ جهانی علیه سوریه به فرماندهی آمریکا، جنگ علیه یمن تا فتنه‌های داخلی ادامه پیدا کرد.

وی سپس گفت: مقابله با محاصره، خطر گرسنگی و فروپاشی تنها با اعتماد به نفس، عمل به مسؤولیت و عدم حساب باز کردن بر روی دیگران امکان‌پذیر است.

شیخ یزبک تأکید کرد: ما قادر به مقابله با گرسنگی هستیم و این توطئه را ساقط خواهیم کرد همانطور که پیش‌تر توطئه نظامی را ساقط کردیم.

فارس

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
‏هشتم می ۱۹۴۵ چند هزار الجزایری به خیابان‌های دو شهر سیف و قالمه ریختند تا استقلال کشورشان از استعمار فرانسه را بخواهند.
پاسخ کاملا دموکراتیک پاریس، قتل عام ۴۵هزار مرد و زن و کودک بی‌گناه ظرف کمتر از دو هفته بود. این وحوش نگران تجارت سلاح توسط ایران یا صلح در منطقه و جهان‌اند؟
0
0