۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۵۷۶۹۴
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین:

تشتت آراء حوزه را از حرکت باز می‌دارد / نگاه‌ها باید به رهبر انقلاب باشد

تشتت آراء حوزه را از حرکت باز می‌دارد / نگاه‌ها باید به رهبر انقلاب باشد
حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر گفت: علمدار حوزه انقلابی رهبر معظم انقلاب است و فرمایشات ایشان خطوط حرکت را مشخص می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت‌الله لطفی نیاسر عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انقلاب اسلامی را برخاسته از حوزه های علمیه دانست و افزود: این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد و سپس با همراهی شاگردانشان حلقه اولیه شکل گرفت.

وی با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی و رهنمود های امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: حوزه انقلابی، پایبند به همان آرمان ها است و برای رسیدن به این قله باید به آن اصول پایبند باشیم.

استاد سطح عالی حوزه علمیه حرکت حوزه انقلابی را با علمداری رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه برای حرکت بر مدار انقلاب لازم است به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کند.

وی به خاطرات دوران مبارزات انقلابی خود در نجف اشرف اشاره و خاطرنشان کرد: در نجف تنها به سخنان امام خمینی (ره) توجه می کردیم و ایشان تکلیف را مشخص می کردند هر چند بزرگان دیگر در نجف نظرات دیگری داشتند اما تمام توجه و خط دهی ها از امام خمینی (ره) بود. امروز نیز حوزه علمیه باید بر مدار فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای حرکت کند و از تفرقه و تشتت آرا بپرهیزد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر در پایان ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورای عالی در دوره گذشته، ابراز امیدواری کرد به جهت حضور افراد جدید شاهد اقدامات جدی تر در خصوص تقویت حوزه انقلابی باشیم./1370/ت302/ف

ارسال نظرات