۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۶۵۷۸۵۵
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

کانون‌های مساجد حلقه واسط کمک‌های مومنانه خیرین

کانون‌های مساجد حلقه واسط کمک‌های مومنانه خیرین
مظاهری گفت: کانون‌های مساجد حلقه واسط کمک‌های مومنانه خیرین است و تا امروز توانسته چندین مرحله از این طرح را در قالب کمک‌های معیشتی اجرا کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از زمان فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب به صورت خودجوش به میدان آمدند و با اقدامات ارزشمند خود و جذب و استفاده حداکثری از خیرین به یاری نیازمندان شتافتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مساجد پایگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه هستند افزود: به همین دلیل خیرین اکثر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به نیازمندان به کانون های مساجد سطح استان تحویل می دهند.

وی ابراز کرد: مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان چهارمحال و بختیاری نیز با شناسایی خانواده های نیازمند کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین را به دست این عزیزان می رسانند.

مظاهری بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان تاکنون چندین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان را انجام داده اند گفت: جذب حداکثری خیرین یکی از دلایل این موفقیت بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به اقدامات کانون های مساجد سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: برخی از کانون های فرهنگی هنری در استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی اقدام به راه اندازی تهیه و توزیع غذای گرم نموده و بین خانواده های نیازمند توزیع کرده اند.

به گفته وی ضدعفونی مساجد، اماکن و مکان های پر تردد یکی دیگر از اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا است./د102/ف

شبستان

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات