۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۵۷۹۹۸
در مدرسه علمیه صالحیه؛

دوره های آموزشی قرآن کریم ویژه طلاب خواهر برگزار می شود

دوره های آموزشی قرآن کریم ویژه طلاب خواهر برگزار می شود
رنگرز از برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم در مدرسه علمیه صالحیه خبر داد و گفت: این دوره تحت اشراف اساتید برتر کشوری برگزار می شود.

سرکار خانم فاضله، نرگس رنگرز مدیر مدرسه علمیه صالحیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کلاس‌های تابستانی آموزش قرآن کریم در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه صالحیه با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب بر قرآن آموزی و تدبر درآیات الهی فعالیت‌های خود را در پنج رشته قرآنی ویژه تابستان آغاز می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی قرآن کریم شامل پنج دوره روان‌خوانی و فصیح خوانی، تجوید سطح ۱، تجوید سطح ۲، ترتیل خوانی و آموزش نغمات و صوت و لحن و حفظ قرآن کریم خواهد بود.

رنگرز ادامه داد: این کلاس‌های آموزشی تحت اشراف استاد دوره سرکار خانم صدیقی دارنده رتبه برتر کشوری در رشته حفظ و تجوید، استاد موفق دانشگاه و جامعه الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران تهران برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه آموزش تمامی دوره‌های مطرح‌شده را به‌صورت مجازی بیان کرد و گفت: طلاب محترم برای شرکت در این کلاس‌های آموزشی می‌توانند با شماره 09193320611 تماس گرفته و اقدام به نام‌نویسی کنند؛ همچنین یادآور می‌شود ثبت‌نام برای عموم آزاد است./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات