۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۵۸۵۱۴

دیدار مدیرعامل و دبیران خبرگزاری رسا با آیت الله مجتهد شبستری

دیدار مدیرعامل و دبیران خبرگزاری رسا با آیت الله مجتهد شبستری
مدیرعامل و شماری از دبیران خبرگزاری رسا با آیت الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مدیرعامل و دبیران خبرگزاری رسا با حضور در دفتر آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از روند فعالیت های این رسانه حوزوی پرداخت.

همچنین آیت الله مجتهد شبستری در ادامه با آرزوی موفقیت برای عوامل خبرگزاری رسا، روزگار امروزی را عصر رسانه و رسانه ای شدن دانست و با اشاره به مسأله فضای مجازی گفت: امروز اخبار و اطلاعات و مسائل در فضای مجازی تبادل می شود و بسیار بیشتر از کتاب ها و نشریات مکتوب در حال رشد و فراگیری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خبرنگاری یک شغل بسیار مبارک و تأثیرگذار است، اظهار کرد: این شغل اگر به صورت صحیح و درست انجام شود، برای فرهنگ جامعه و رشد فکری همه اقشار به ویژه جوانان مؤثر واقع خواهد شد.

وی خبرگزاری ها را در انعکاس اخبار داخلی و خارجی بسیار مؤثر دانست و ادامه داد: امروز افراد به وسیله خبرگزاری ها از خبرها و اتفاقات کشور و جهان مطلع شده و بر معلوماتشان افزوده می شود.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: عملکرد خبرگزاری رسا در میان خبرگزاری ها، از آن جهت که قسمت عمده مطالب و محتوایش را نظرات حوزویان تشکیل می دهد بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه امروز افراد آگاه نسبت به مسائل انقلابی به خبرگزاری رسا اعتماد دارند، تأکید کرد: اگر این رسانه حوزوی بیشتر فعالیت کرده و مخاطب بیشتری را جذب بدون شک جلوتر از سایر خبرگزاری ها و رسانه ها گام برخواهد داشت، همچنین برای اسلام و روحانیت نیز بهتر و مفیدتر خواهد بود.

آیت الله مجتهد شبستری اضافه کرد: توصیه مخلصانه بنده به شما عزیزان این است که با علمای انقلابی تماس داشته باشید و نظرات آنها را بیشتر منعکس کنید؛ البته عملکرد شما اینگونه است، اما باید بیشتر تقویت شود؛ مراقب باشید فردی مطلبی را نگوید که بر خلاف نظام و مبانی اصیل ولایتی و انقلابی است.

وی یادآور شد: همچنین خبرنگاران خبرگزاری رسا در سراسر کشور باید شبهات دینی، اعتقادی و سیاسی را رصد کرده تا اگر شبهه ای از سوی دشمن یا برخی جریانات القا شود، فوراً جوابش از طریق صاحب نظران پاسخ داده شود./841/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
دیدار با علما و نظر خواهی از ایشان کار پسندیده بلکه واجبی است و باید همواره از رهنمود های ایشان بیشتر بهره را برد
1
0