۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۵۸۵۷۲
عضو شورای حوزه علمیه خوزستان:

همفکری در گسترش فعالیت‌های دینی میان ارگان‌های تبلیغی وجود ندارد

همفکری در گسترش فعالیت‌های دینی میان ارگان‌های تبلیغی وجود ندارد
حجت الاسلام امام با بیان اینکه همفکری در گسترش فعالیت‌ها میان ارگان‌های تبلیغی نیست، گفت: دفتر واحدی شکل بگیرد تا نهاد‌های مختلف از محدوده تبلیغاتی هم آگاهی پیدا کنند.
حجت الاسلام سید محمد امام، عضو شورای حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ضرورت هم افزایی و همکاری در امور دینی و تبلیغی، عنوان داشت: تبلیغ دینی مسأله مهمی است که متأسفانه از لحاظ کمی و کیفی مورد کم لطفی قرار می‌گیرد.

عضو شورای حوزه علمیه خوزستان تشکیل شورا یا ارگان واحد برای ساماندهی فعالیت‌های تبلیغی را خواستار شد و گفت: اینکه کدام نهاد متولی ریاست ارگان باشد، موضوعیت ندارد هر چند اگر در مرکز استان‌ها زیر نظر مرکز مدیریت و در شهرستان‌ها زیرنظر دفاتر امام جمعه فعالیت کنند، به مراتب بهتر است.

امام جمعه شوش بیان داشت: یک نهاد، مسؤولیت تبلیغ در ارگان‌های مختلف را عهده دار شود و امکانات موجود را تقسیم کند تا نقاطی که نیازمند فعالیت تبلیغی هستند در اولویت باشند.

حجت الاسلام امام با بیان اینکه همفکری در گسترش فعالیت‌های دینی میان ارگان‌های تبلیغی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دفتر واحدی شکل بگیرد تا نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف تبلیغی از محدوده تبلیغاتی همدیگر آگاهی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی باید فعالیت‌های تبلیغی بی شماری صورت بگیرد، گفت: ابزار‌ها و الزام‌های مورد نیاز در فضای مجازی فراهم شود و گروه‌های ویژه پاسخگو به شبهات و انجام فعالیت‌های تبلیغی تشکیل شوند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات