۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۵۸۶۱۵

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
برگزاری نشست علمی بررسی و ارتقای شاخص‌های عفاف در زنان چادری و تقدیر از دانش آموزان چادری ممتاز چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست علمی بررسی و ارتقاء شاخص‌های عفاف در زنان چادری با حضور خانم دکتر طباطبایی، استاد حوزه و دانشگاه و رئیس اداره راهبری مدارس علمیه جنوب در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قم از سوی مدرسه خواهران خدیجه کبری سوسنگرد برگزار شد.

خانم طباطبایی بیان داشت: پوشیدگی زن نگهبانی از حریم وجودی زن می‌باشد و نشان دهنده‌ جایگاه متعالی زن نزد خداوند است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نوع پوشش زن معرف شخصیت و عفیف بودن آن است، عنوان داشت: جایگاه تربیتی زن، والا است به همین دلیل در بیانات بزرگان و اهل بیت (ع) به آن تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن به مساله‌ حجاب و رعایت حریم و عفاف مستقیم و غیرمستقیم اشاره نموده است.

پویش دختران حاج قاسم برای ترویج حجاب

به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و جهت ترویج حجاب برتر و پیمان دختران اهوازی با شهید مقاومت جمعی از بانوان حوزه علمیه خواهران امام جعفر صادق (ع) و حوزه ۳ بسیج خواهران ناحیه امام علی (ع) با هدیه دادن بسته فرهنگی حجاب به بانوان و دختران اهوازی در سطح منطقه حصیر آباد این هفته را گرامی داشتند.

تقدیر از دانش آموزان چادری ممتاز

لوح تقدیر و هدیه نفیس به دانش آموزان چادری ممتاز دوره متوسطه دوم توسط خان دریایی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا هندیجان با حضور حجج الاسلام آقایان حسینی امام جمعه و ورسمتی سر پرست سازمان تبلیغات انجام شد.

امام جمعه هندیجان گفت: حجاب زینت زن هست و باعث آرامش و امنیت در خانواده و اجتماع می‌شود بخصوص در زمانی که حجاب داشتن مورد هجمه و تمسخر دشمن و معاندان است ارزش حفظ حجاب بسیار زیاد و ثواب کثیر دارد.

خانم دریایی ضمن قدر دانی از حضور دانش آموزان محجبه خاطر نشان کرد، تقدیر از دختران محجبه باید همیشه و مستمر باشد و مقید به زمان یا مناسبت خاصی نباشد.

برگزاری مشاوره فردی برای طلاب مدرسه خدیجه کبری سوسنگرد

خانم بیت سیاح، مدیر مدرسه خدیجه کبری سوسنگرد اظهارداشت: مشاوره فردی به صورت حضوری توسط سرکار خانم افشاری برای طلاب و عموم بانوان سطح شهر در مدرسه علمیه برگزار شد.

وی بیان کرد: مشاوره‌های صورت گرفته بیشتر در زمینه خانواده بوده و با هدف ارائه خدمت مشاوره‌ای و رسیدگی به مشکلات طلاب و بانوان شهرستان دشت آزادگان و شهر‌های اطراف است./۹۴۵۶/ت304/ب1
ارسال نظرات