۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۶۵۸۶۳۲

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از کارگاه تولیدی مدرسه ریحانه النبی

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از کارگاه تولیدی مدرسه ریحانه النبی
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی به همراه مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان از کارگاه تولید ماسک ومدرسه علمیه ریحانه النبی (س) سنندج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز به همراه حجت الاسلام محمود صفی زاده؛ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان از کارگاه تولید ماسک، پوشاک و... مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) سنندج بازدید کردند.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این کارگاه خیاطی، عنوان کرد: ادامه کار این کارگاه تولیدی در این مدرسه علمیه خواهران سنندج می تواند نقش مهمی در نوع پوشک و فرهنگ آن در سطح منطقه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: از سوی دیگر افزایش این کارگاه ها از چندین جنبه حائز اهمیت است، نخست اینکه برای افراد متقاضی کار شغل ایجاد می کند و از سوی دیگر الگویی مناسب برای پوشاک اسلامی و ایرانی می توانند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی دیگر از نقاط قوت این طرح، ایجاد یک منبع اقتصادی برای مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) شهر سنندج می باشد، لذا امیدواریم که سایر مدارس نیز در چنین مسیری قرار بگیرند.

براساس این گزارش، این کارگاه که به همت و تلاش حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان دایر شده است، زمینه اشتغال مستقیم 5 نفر را در کارگاه خیاطی مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی (س) مهیا کرده است./1401/ت310/ب1

ارسال نظرات