۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۵۸۶۵۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

داشتن هدف و انگیزه رمز موفقیت طلاب است

داشتن هدف و انگیزه رمز موفقیت طلاب است
حجت الاسلام عبداللهی رمز موفقیت یک طلبه را داشتن انگیزه و هدف مشخص خواند و گفت: طلاب باید تلاش و پشتکار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، عصر امروز جمع داوطلبان ورود به حوزه علمیه در شهرستان نورآباد، از نزدیک در جریان روند مصاحبه آنان قرار گرفت و گفت: مهم ترین عامل موفقیت طلبه داشتن علاقه و استعداد است.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: فردی که مسیر طلبگی را انتخاب می کند در کنار داشتن علاقه و انگیزه تحصیل باید تلاش و پشتکار را در وجود خویش تقویت کند.

وی ادامه داد: حضور به موقع در کلاس درس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و طلبه باید همواره در کلاس های درس حضور داشته باشد و در کنار فراگیری علوم دینی اخلاق طلبگی را ارتقا بخشد.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه علم و اخلاق دو بال برای رشد و پیشرفت طلبه هستند، اظهار داشت: رشد علمی و اخلاق طلبه امری مهم برای موفقیت در عرصه تبلیغی و انجام رسالت خطیری است که در حوزه بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه اساتید بهترین الگو برای طلبه هستند، خاطرنشان کرد: برای موفقیت در مسیر طلبگی و رسیدن به هدف باید از بزرگان حوزه و دین و اساتید الگو گرفت.

مدیر حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: طلاب باید الگوی جوانان باشند و از علمی، اخلاقی، تهذیبی همواره به بایست های لازم طلبگی توجه داشته باشند./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات