۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۵۸۷۰۸
امام جمعه دیلم:

برنامه‌های دهه ولایت در دیلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود

برنامه‌های دهه ولایت در دیلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود
حجت الاسلام اسدی گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت در دیلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام محمود اسدی در نشست هم اندیشی ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در دیلم اظهار داشت: عید غدیر خم به عنوان عید بزرگ شیعیان و بزرگداشت آن وظیفه همه مسؤولان و مردم است

وی افزود: از عید غدیر خم به عنوان عیدالله الااکبر یادشده است از آن جهت که ۲۳ سال زحمات مجاهدانه پیامبر و سختی‌ها و دشواری‌های گوناگون ایشان تنها با معرفی وصی و جانشین خود کامل می‌شود.

رئیس ستاد بین المللی غدیر شهرستان دیلم خاطر نشان کرد: این عید بزرگ فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و عموم مردم است.

حجت الاسلام اسدی ضمن تشریح جایگاه امیرالمومنین علیه السلام و واقعه غدیر از دیدگاه عقلی شیعه و اهل سنت بیان داشت: مردم و مسؤولان اجرایی شهرستان باید هرچه بیشتر در تکریم و شکوه مناسبت‌های این ایام تلاش کرده و عزم همگانی برای ترویج افکار ناب شیعه در دارالمومنین دیلم ایجاد کنند.

امام جمعه دیلم در ادامه شرایط کنونی جامعه در مواجه با بیماری کرونا را حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: مهمترین مسئله در برنامه ریزی دهه ولایت پیوست بهداشتی برنامه‌های ما است.

وی تصریح کرد: می‌بایست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های متنوع و ارزشمندی برای مردم داشته باشیم.

فرماندار دیلم در این نشست خواستار همکاری و همراهی همه ادارات در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت شد و گفت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان و آحاد مردم با فلسفه، بزرگی و قداست این عید بزرگ است و این فرصت‌ها را باید به خوبی گرامی داشت.

احمد دشتی اظهار داشت: نسل جوان امروز باید بیش از پیش با عید غدیر آشنا شوند، واقعه غدیر کامل کننده رسالت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است.

امام جمعه و رئیس بنیاد بین المللی غدیر شهرستان دیلم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های غلامشاه درویشی در جهت برگزاری برنامه‌های سال‌های قبل دهه امامت و ولایت، اسماعیل عباسی را به عنوان دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان دیلم معرفی کرد./1399/د101/ب1

ارسال نظرات