۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۵۸۷۱۹
مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل:

نماز جمعه در ۵ شهر استان اردبیل برگزار نمی شود

نماز جمعه در ۵ شهر استان اردبیل برگزار نمی شود
حجت‌الاسلام نصیری گفت: این هفته در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر، نمین، لاهرود، رضی و نمین، نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ناصر نصیری مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل در گفت‌وگویی در اردبیل اظهار کرد: بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تأیید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نماز جمعه این هفته در ۵ منطقه قرمز استان اردبیل برگزار نخواهد شد.

وی افزود: این هفته در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر، نمین، لاهرود، رضی و نمین، نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار نخواهد شد.

مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل از برگزاری نماز عبادی و سیاسی در سایر شهرهای استان اردبیل خبر داد و گفت: مردم متدین این شهرها با رعایت موارد بهداشتی از فیوضات معنوی اقامه مجدد نماز جمعه این هفته بهره‌مند خواهند شد.

حجت‌الاسلام نصیری رعایت موارد بهداشتی در این ایام جهت حفظ سلامتی همه نمازگزاران را ضروری دانست و افزود: مؤمنان نمازگزار حتماً در منزل خود وضو گرفته و ضمن استفاده از ماسک و دست‌کش، از سجاده و مهر شخصی و کیسه‌های کفش یک‌بار مصرف استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اقامه نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها و مناطق، تابع تعیین و اعلام مصادیق جدید از مناطق سفید خواهد بود اظهار داشت: نماز جمعه این هفته در شهرهایی که وضعیت آن‌ها زرد یا قرمز است برگزار نخواهد شد./1399/د102/ب1

ارسال نظرات