۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۵۸۷۴۷
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی مطرح کرد؛

«فرزند کمتر زندگی بهتر» تفکری صهیونیستی برای نابودی نسل شیعه

«فرزند کمتر زندگی بهتر» تفکری صهیونیستی برای نابودی نسل شیعه
استاد حوزه علمیه «فرزند کمتر زندگی بهتر» را تفکری صهیونیستی برای نابودی نسل شیعه دانست و گفت: ازدیاد نسل سبب قدرت و اقتدار کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین مؤمنی استاد حوزه علمیه، امروز صبح در بقعه بی‌بی شهربانو در شهرری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: اعضای خانواده مهدوی همواره نسبت به یکدیگر ابراز محبت می کنند.

وی افزود: اگر در خانواده اخلاق محور باشد مشکلات و دشواری های زندگی نمی‌تواند بنیان خانواده را متزلزل و متلاشی کند.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی بداخلاقی و بی مهری زوجین نسبت به یکدیگر را مهمترین دلیل فروپاشی نهاد خانواده دانست و عنوان کرد: زوجین برای اینکه بتوانند زندگی سالم و با نشاطی داشته باشند باید طبق برنامه ساعات روز خود را تقسیم کرده و در کنار کار و تلاش از تفریح و توجه به یکدیگر غفلت نکنند.

استاد حوزه علمیه فرزندآوری را عامل توسعه و تحکیم بنیان خانواده بیان و اظهار داشت: خداوند روزی انسان ها را تضمین کرده است بنابراین زوجین نباید به بهانه مسائل اقتصادی خودشان را از داشتن فرزند محروم کنند.

وی ادامه داد: «فرزند کمتر زندگی برتر» تفکر صهیونیستی برای کاهش جمعیت شیعه است؛ مؤمن اولیای الهی را متکفل تربیت و روزی فرزندش قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی درباره اهمیت تشکیل خانواده، عنوان کرد: اسلام برای خانواده قداست قائل است و آن را مقدس می داند، طبق صریح روایات؛ هیچ بنایی مقدس تر از خانواده نیست، طلاق مبغوض ترین حلال بوده و متأسفانه امروز شاهد افزایش طلاق در جامعه هستیم.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز دشمن برای تقدس زدایی از خانواده زندگی مجردی همراه با حیوان را ترویج و تبلیغ می‌کند تا از این طریق بنیان خانواده را نابود و جامعه را ضعیف کند.

وی با بیان اینکه ازدواج ضامن بقای نسل و سبب آرامش و محبت است، اظهار کرد: ازدواج سبب اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی انسان می‌شود، نیکی کردن، الفت بخشیدن در دلها، ازدیاد جمعیت و... سبب اصلاح اجتماع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی در پایان خاطرنشان کرد: اخلاق و ادب علت تحکیم بنیان خانواده است، زوجین زمانی که می خواهند یکدیگر را مخاطب قرار دهند باید در نهایت احترام نام یکدیگر را صدا کنند. زوجین باید مکمل یکدیگر در سیر و سلوک الی الله باشند نه اینکه یکدیگر را از معنویات دور کنند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
جسارتا این عکس برای چندین سال پیش ایشون است
2
0
محبوبه حیدری
Iran, Islamic Republic of
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
خوب است خبر سایت فارس با کد 13990502000283 که در خصوص ازدواج است باز نشر کنید و یا به موضوع معضلات ازدواج جوانان از دید کارشناسی و با ارائه راهکار های عملی بپردازید
0
0
کاظم صدری
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
لطفا در خصوص مشکلات بزرگ جوانان در امر ازدواج بويژه معضل شوم و ضد اسلامی مهریه های سنگین بپردازید
صبوری
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
واقعا باید کار عظیمی صورت پذیرد از جانب همه نهاد های فرهنگی و حتی قضایی تا این رسم غلط و شوم مهریه با سکه طلا از بین برود کجا باید فریاد کشید تا این معضل بسیار جدی برطرف شود حداقل کار این است که گزینه عند المطالبه از داخل سند ازدواج حذف باید گردد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
به موضوع ازدواج و مشکلات زندگی مشترک و آفت هایی که منجر به جدایی و طلاق می شود بصورت یک پرونده کامل بپردازید لطفا
0
0