۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۵۸۷۵۶
آیت الله حسینی همدانی:

مردم دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند

مردم دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند
امام جمعه کرج گفت: مردم دستورات ستاد مقابله با کرونا را جدی گرفته و زحمات جهادگران عرصه سلامت را نادیده نگیرند و خسته نباشیدِ به آنها اینست که نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج در ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» با اشاره به ایام حج و با بیان این که طبق آموزه های دینی، مسأله حج سیاسی است، به سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست مأموران آل سعود در سال 1366 اشاره و تصریح کرد: خداوند درجات حجاج به شهادت رسیده را بالا برده است و ان شاءالله ریشه این خاندان منحوس دست نشانده استکبار به حرمین شریفین را بخشکاند.

وی با اشاره به اهمیت دعای عرفه افزود: دعای عرفه مثل شب قدر بر زندگی ما تأثیر دارد و باید بفهمیم که در این روز و در این دعا چه می خواهیم؛ امام حسین(ع) در فرازهای این دعا مطالب دقیقی را از خدای متعال می خواهد؛ این دعا انسان ساز و جامعه ساز بوده و آموزش و پرورش می دهد و نسل حسینی درست می کند و در عین حالی که دعا می کند، استکبار ستیز هم است.

امام جمعه کرج با اشاره به سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد در هفته جاری، اظهار داشت: دشمنان امروز صحنه جنگ را تغییر داده اند و با فعالیت در دنیای مجازی و فضاسازی به وسیله ربات ها و هشتگ ها و امثال اینها افکار و باورها را مورد هدف قرار می دهند و با خبرهای دروغ اختلاف می اندازند و اعتمادها را از بین می برند و خود را پیروز عملیاتی پرفروغ می دانند اما باید بدانند که در تنگه مرصاد جنگ سایبری امروز گرفتار و بی فروغ شده اند.

وی نماز جمعه را ایجاد کننده وحدت و یکپارچه کردن مردم دانست و گفت: نماز جمعه هر هفته یک تظاهرات سیاسی و پشتیبانی عملی از نظام است، بنابراین می بینیم که دشمنان تلاش می کنند که نماز جمعه در استان ها و شهرستان ها کم رنگ و بی اثر شود و نماز جمعه هم به مردم و هم به امامت و ولایت در جامعه متصل است.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به ضرورت توجه مردم به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: تمام مردم دستورات این ستاد را جدی بگیرند و عمل کنند و زحمات جهادگران عرصه سلامت در این مدت را نادیده نگیرند و خسته نباشیدِ به آنها این است که نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند وقتی مسؤولان از مردم به طور جدی مطلبی را بخواهند، مردم عمل می کنند، بنابراین، مسؤولان به بی اعتباری کلام خود اقدام نکنند؛ به عنوان مثال می بینیم، یکی از کارهایی که باید انجام شود، این است که طرح ترافیک در تهران برداشته شود و چرا شهرداری بی توجهی می کند و اگر با بی تدبیری جان کسی به خبر بیفتد، ضمان آور خواهد بود./822/پ202/ب1

ارسال نظرات