۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۵۸۷۸۸
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان:

غدیر خم نقطه عطف بشریت و ریل گذاری سعادت تا قیامت است

غدیر خم نقطه عطف بشریت و ریل گذاری سعادت تا قیامت است
حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه واقعه عاشورا نتیجه بی توجهی به روز غدیر است، گفت: غدیر خم نقطه عطف بشریت و ریل گذاری سعادت تا قیامت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد خاکی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دوم هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان با بیان اینکه واقعه عاشورا نتیجه بی توجهی به روز غدیر است، اظهار داشت: غدیر خم نقطه عطف بشریت و ریل گذاری سعادت تا قیامت است؛ زیرا آخرین فرستاده خدا در حجه الوداع با عموم انسان‌ها اتمام حجت می‌کند و در این باره اعلام داشت که حاضران به غایبان ولایت علی (ع) را برسانند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با اشاره به اینکه دشمنان تلاش بسیاری برای محوسازی واقعه غدیر دارند، عنوان داشت: خواسته خداوند بر حفظ و جهانی شدن روز غدیر است و اهل بیت (ع) در قالب‌های مختلف به زنده نگه داشتن چنین روزی اهتمام ورزیدند.
                                        پ/غدیر خم نقطه عطف بشریت و ریل گذاری سعادت تا قیامت است
این مقام مسؤول با بیان اینکه امام هادی (ع) برای پاسداشت روز غدیر، زیارت غدیریه را به نگارش در آورد، خاطرنشان کرد: محتوای زیارت بازنشر مفاهیم عالی خطبه حجه الوداع است، زیارت جامعه کبیره جلوه دیگری از غدیر می‌باشد که در قالب زیارت و دعا بیان شده است.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه در غدیر خم حتی از سوی دستان اهل بیت (ع) کوتاهی شده است، اضافه کرد: مرور خطبه غدیر سبب می‌شود که در انتخاب راه تشیع مصمم‌تر شویم و خداوند را روزانه شاکر باشیم و بر حق بودن مذهب مان یقین حاصل کنیم.
                                     
وی با بیان اینکه جوانان با مرور خطبه روز غدیر مروج مذهب تشیع خواهند بود، ادامه داد: در این خطبه مأموریت‌های امام زمان (عج) در سه فراز ذکر شده است، در روز غدیر امیرمؤمنان به عنوان نخستین امام دست شان بالا رفت، اما در واقع همه معصومین بصورت استعاری معرفی شدند.
                                           پ/غدیر خم نقطه عطف بشریت و ریل گذاری سعادت تا قیامت است
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با بیان اینکه نتیجه دوری از فرهنگ غدیر، اسلام انحرافی و عدم بهره مندی از منویات قرآنی است، گفت: نتیجه کنار گذاشته شدن غدیر و ولایت و سر دادن شعار حسبنا کتاب الله، ظهور داعش است، غدیر روزی است که خداوند در آن به صراحت از کامل بودن دین سخن می‌گوید.

حجت الاسلام خاکی تصریح کرد: دین ناقص نمی‌تواند انسان را به کمال برساند، جدایی ولایت و قرآن از همدیگر ناشدنی است.

لازم به ذکر است، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام ناصر سلگی، تقدیر و حجت الاسلام محمد حسین پور به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دوم هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان منصوب شد./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات