۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۵۸۸۱۰

اخبار مهم استان ها در هفته ای که گذشت

اخبار مهم استان ها در هفته ای که گذشت
ضرورت وجود تفکر انقلابی در بین مسؤولان، جریان سازی نهادهای تبلیغی در فضای مجازی و برخورد وقیحانه مفسدین اقتصادی با بیت المال از مهمترین اخبار استان ها در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  ضرورت وجود تفکر انقلابی در بین مسؤولان، جریان سازی نهادهای تبلیغی در فضای مجازی و برخورد وقیحانه مفسدین اقتصادی با بیت المال از مهم‌ترین اخبار سرویس استان های خبرگزاری رسا در هفته گذشته است.

در ادامه سایر اخبار مهم هفته را با هم مرور می کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رهایی از مشکلات اقتصادی، نیازمند تفکر انقلابی در سطوح مدیریتی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در سومین نشست رفع موانع جهش تولید که در ساری برگزار شد بر ضرورت رفع موانع تولید در کشور تأکید کرد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

تولیت مدرسه علمیه مروی:

مفسدان اقتصادی وقیحانه بیت المال را ملک شخصی خود می دانند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدباقر تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی، در جلسه درس اخلاق که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: سخاوت از ویژگی های مهم شیعیان به شمار می رود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

مدیر حوزه علمیه ایلام:

نهادهای تبلیغی در فضای مجازی جریان ساز باشند

حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به رسالت انبیاء الهی در تبلیغ دین، گفت: اکنون این رسالت سنگین بر دوش حوزه های علمیه و طلاب علوم دینی است، اما بر سر راه ادای این تکلیف موانعی وجود دارد که باید برطرف شود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

کارشناس مسائل خانواده:

خوب گوش دادن از مهارت‌های زوج های موفق است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حسین دهنوی در برنامه پیوند ماندگار که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) از سوی فرهنگسرای علامه فیض کاشانی شهرداری کاشان برگزارشد، گفت: مهارت‌های همنشینی، کلامی، خوب گوش دادن به حرف‌های دیگر و مهارت محبت، سبب تثبیت عشق درزندگی می‌شود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

در عید غدیر:

۲۵ جهیزیه در اختیار نوعروسان نیازمند قرار می‌گیرد

عبدالرحیم سلطانی، مسؤول ستاد جهیزیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مجموعه شهید اصل غوابش اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند را در دستور کار قرار دارد، عنوان داشت: ارزش هر کدام از جهیزیه‌های تهیه شده ۱۳ میلیون تومان است که با کمک خیران تهیه خواهند شد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

معرفت الهی از مسیر ائمه اطهار می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در سلسله جلسات اخلاق پخش شده از شبکه استانی اظهار داشت: نماز جمعه بنابر فتاوای اکثر فقها واجب تأخیری است و نمازگزار میان خواندن نماز ظهر یا جمعه مخیر خواهد بود که اگر نماز ظهر را بخواند دیگر حق ادای نماز جمعه را ندارد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد؛

مدیران ناتوان کنار بروند/ لزوم توجه بیشتر دولت به مسائل داخلی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار کرد: اقتصاد یکی از چند ارکان مهم تشکیل دهنده جامعه اسلامی است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید...

ارسال نظرات