۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۵۸۸۶۶

تاکید حزب‌الله و امل بر اتحاد در همه زمینه‌ها

تاکید حزب‌الله و امل بر اتحاد در همه زمینه‌ها
کمیته مشترک شبکه‌های اجتماعی حزب‌الله و جنبش امل در بیانیه‌ای با اشاره به فتنه‌جویی، برای تحت تاثیر قراردادن روابط دو جنبش٬ بر اتحاد و همبستگی در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، به نقل از شبکه المنار، کمیته مشترک شبکه‌های اجتماعی حزب‌الله و جنبش امل در بیانیه‌ای تاکید کرد: هرکسی که سعی دارد به شکل مستقیم یا غیرمستقیم بر روند متحد و واحد حزب‌الله و امل تاثیر بگذارد، نادان بوده و خودش مسؤول گفته‌ها و رفتارهایش است.
در ادامه این بیانیه آمده که حزب‌الله و جنبش امل هیچ ارتباطی با این رفتارها ندارند و کسی که اظهاراتی از این قبیل مطرح می‌کند٬ خارج از اتحاد امل و حزب‌الله است.
کمیته مشترک شبکه‌های اجتماعی حزب‌الله و جنبش امل در ادامه این بیانیه اعلام کرد که سلامتی برادرمان «نبیه بری» رییس پارلمان کشور درواقع سلامتی و ثبات وحدت و وطن بوده و بالاتر از هرگونه اظهارات و تفاسیر شتابزده یا مشکوک است.
بعد از اینکه یکی از نمایندگان پارلمان لبنان به ویروس کرونا مبتلا شده بود٬ نبیه بری نیز تست کرونا انجام داد که البته منفی بود و قرار است از همه نمایندگان تست گرفته شود.
پیش از این مسؤولان جنبش امل و حزب الله درباره فعالیت مشترک در شبکه های ارتباط اجتماعی و ایجاد صفحه ای به عنوان نماینده دو جنبش توافق کردند که به تعیین و عمومیت بخشی به مواضع مشترک و مقابله با هرگونه حساب مشکوک در فضای مجازی بپردازد که این صفحات مشکوک برای فتنه افکنی و ایجاد تفرقه تلاش می کند.
مسئولان دو جنبش همچنین بر ضرورت گسترش فعالیتهای مشترک در مناسبت های متعدد که برای دو طرف اهمیت دارد و دعوت از فعالان در فضای مجازی برای آراسته شدن به روحیه مسئولیت پذیری و توجه به این نکته که برخی توئیت ها و واکنشها، خواسته ها و آرزوهای دشمنان را محقق می کند تاکید کردند، هر چند این اقدامات دشمنان قادر به ایجاد شکاف در این وحدت(میان جنبشهای حزب الله و امل و طرفدارانشان) نخواهد بود.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
دمش گرم
0
0