۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۵۸۸۷۰

دعوت به همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از طلاب

دعوت به همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از طلاب
نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از برادران و خواهران طلبه دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از برادران و خواهران طلبه دعوت به همکاری کرده است.

براساس این گزارش، اقامه نمازجماعت، تبلیغ آموزه های دینی، مشاوره های دینی و مراقبت های معنوی، موارد همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

شرایط همکاری با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حداقل سن 20 و حداکثر 40 سال، اتمام پایه پنجم حوزه و تلبس دائم برای برداران طلبه، و مدرک سطح دو برای خواهران طلبه همچنین قبولی در آزمون و مصاحبه است.

جلد یک کتاب کلام اسلامی سعیدی مهرپور و پرسش ها و پاسخ های دانشجویی شماره 62 منابع آزمون برای همکاری با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شمار می رود.

طلاب دارای شرایط می توانند تا 20 مردادماه به سامانه اینترنتی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به نشانی http://nahadmui.ir/ یا به صورت حضوری به نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واقع در میدان آزادی، خیابان هزار جریب، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان شماره4، طبقه همکف مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 6-37923044 تماس گیرند./1324/ت304/ق

ارسال نظرات