۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۵۸۸۹۸
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی:

۱۴ میلیون مقاله درباره فروپاشی آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است

۱۴ میلیون مقاله درباره فروپاشی آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است
وزیر سابق اطلاعات گفت: در فضای مجازی بیش از ۱۴ میلیون مقاله از افراد سرشناس و دانشگاهی درباره فروپاشی آمریکا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی امروز در همایش گرامیداشت نماز که در کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار شد، گفت: امروز دشمن عداوت و کینه توزی خود را به فضای مجازی کشانده است.

وزیر سابق اطلاعات گفت: چند مدتی است که کرونا باعث شده نماز جمعه در اکثر استانهای کشور لغو شود، لذا از ائمه جمعه درخواست می کنیم که خطبه های خود را در فضای مجازی انتشار دهند و از این امکانات در توسعه و نشر آرمان های انقلاب بهره ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در ادامه تاکید کرد: امامان جمعه با توجه به جایگاه والایی که در بحث تبلیغات دارند، می توانند در این روزها بهترین وسیله برای تبلیغ و تحلیل مسایل روز باشند.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان به صورت یک جبهه واحد در مقابل این انقلاب قرار گرفته اند، لذا اینجاست که نقش ائمه جمعه در این تقابل بسیار مهم و کلیدی می شود، زیرا تمام تلاش دشمن ساقط کردن این نظام الهی است.

وزیر سابق اطلاعات گفت: از سوی دیگر دشمنان برای استحاله فکری جامعه ایرانی به ویژه نسل جوان برنامه های بسیاری در دستور کار دارند و نیز از امکانات زیادی برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در ادامه با اشاره به اینکه اندیشه و آثار امام راحل باید مورد توجه ائمه جمعه و روحانیون باشد، افزود: امام در سخنان خویش می فرمایند «از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین جهان و حق بر باطل است با اطمینان می‌گویم اسلام ابرقدرت ها را به خاک ذلت می‌کشاند و موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و بر قله فتح و پیروزی خواهد ایستاد».

وزیر سابق اطلاعات گفت: اکنون نیز مقام معظم رهبری با تسلط کاملی که بر اوضاع جهانی دارند، بحث افول آمریکا را مطرح کرده اند که بی شک طرح این موضوع از سوی معظم له با مطالعه و با دلیل بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در فضای مجازی بیش از 14 میلیون مقاله از افراد سرشناس و دانشگاهی درباره فروپاشی آمریکا عنوان شده است که این نشان می دهد که کلام رهبری در این موضوع بی علت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی ادامه داد: در دنیای بشر از ابتدا تاکنون تمدن های بسیاری شکل گرفته است که همه این تمدن ها از بین رفته اند و تنها این تمدن اسلامی است که همچنان سرزنده و پویاست.

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن برای جلوگیری از جهانی شدن تمدن اسلامی دست به هر توطئه و دسیسه ای می زند، بنابراین مسلمین باید هوشیار و با بصیرت عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه این ملت در مبارزه با داعش و منافقین بیش از 17 هزار شهید داده اند، افزود: در هشت سال دفاع مقدس دشمن ما تنها صدام بعثی نبود، بلکه دنیای غرب و استکبار به صورت علنی در پشت سر صدام قرار داشتند و بارها این امر را ثابت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی ادامه داد: در زمان حضور در وزارت اطلاعات در نشستی که با ولیعهد عربستان داشتم وی عنوان کرد که در زمان جنگ بیش از 40 میلیارد دلار از سوی این کشور به صدام کمک بلاعوض شده است که این عدد کمی نیست.

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمنان در طول 4 دهه اخیر همواره در پی ساقط کردن این نظام بوده اند، ابتدا با جنگ نظامی کار خود را شروع کردند ولی در این حوزه ناکام ماندند و امروز جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را علیه این نظام و ملت به راه انداخته اند./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات