۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۶۵۸۹۱۳
به کوشش شبکه اعزام سخنران و استاد عمار یزد برگزاری می‌شود؛

سومین محفل مجازی جهاد تبیینی با موضوع «اشرافی‌گری»

سومین محفل مجازی جهاد تبیینی با موضوع «اشرافی‌گری»
سومین محفل مجازی «جهاد تبیینی» میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار، مهمان سومین محفل مجازی شبکه اعزام سخنران و استاد عمار یزد با عنوان «جهاد تبیینی» است. این محفل با همکاری هیأت مکتب الشهداء شهرستان تفت چهارشنبه هشتم مردادماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

موضوع محفل حاضر اشرافی‌گری است. اشرافی‌گری با انقلاب اسلامی ایران به درون پستوها رفت و داشت خاک می‌خورد تا اینکه هاشمی رفسنجانی با ایراد سخنرانی در نماز جمعه تحت عنوان «مانور تجمل»، کسانی را که پیش از این می‌ترسیدند و توجیهی برای استفاده از تجمل و کالاهای لوکس نداشتند با افتخار و قدرت به عرصه خودنمایی وارد شدند و یک اختلاف طبقاتی ویژه‌ای شکل گرفت.

شایان ذکر است این محفل به‌صورت مجازی روز چهارشنبه هشتم مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از طریق اینجا قابل دسترسی است و علاقه‌مندان می‌توانند بر روی گزینه «ورود به عنوان مهمان» کلیک کنند و سپس با فشردن گزینه «ورود به کلاس» این محفل را دنبال کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری دوره‌های دیگر می‌توانید از طریق سایت عمار یزد به نشانی www.ammaryazd.ir از محفل‌ها و کلاس‌های دیگر بهره‌مند شوید./ت303/ف

ارسال نظرات