۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۵۸۹۱۵
آیت الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

رییس جمهور قول های خود را مرور کند/ مردم از دولت راضی نیستند

رییس جمهور قول های خود را مرور کند/ مردم از دولت راضی نیستند
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه کارنامه دولت در حوزه اقتصادی، فرهنگی و فضای مجازی نامطلوب و ضعیف است، گفت: مردم رضایتی از عملکرد اقتصادی دولت ندارند.

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، کارنامه دولت را در حوزه اقتصادی، فرهنگی و فضای مجازی نامطلوب و ضعیف بیان کرد و گفت: دولت در زمینه های مختلف خصوصاً حوزه بهداشت و درمان تلاش‌هایی انجام داد که جای تقدیر دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مردم و مسؤولان قدردان زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی هستند حتی رهبر معظم انقلاب بارها از ایثار و تلاش جامعه سلامت تشکر کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به تلاش دولت در تکمیل پروژه‌های عمرانی اشاره و بیان داشت: افتتاح پروژه‌های عمرانی بیانگر تلاش دولت در حوزه ساخت‌وساز است که جای تقدیر و تشکر دارد.

آیت‌الله مجتهدشبستری با تأکید بر اینکه دولت در حوزه اقتصادی و تأمین معیشت مردم موفقیتی نداشته است، عنوان کرد: نوسان ارز و طلا، تورم و گرانی اجناس ازجمله لوازم‌خانگی، خوراکی، مسکن و اتومبیل بدون اینکه کنترل شود هرروز به‌صورت حیرت‌انگیزی افزایش می‌یابد این وضع آشفته اقتصادی سبب شده مردم بخصوص مستضعفان و محرومان در سختی قرار بگیرند.

وی افزود: بارها دولت قول داد تورم و افزایش قیمت را مهار کند ولی عملاً اثری دیده نشد؛ امروز مردم ازنظر اقتصادی و معیشتی در تنگنا قرار گرفته و از عملکرد اقتصادی دولت ناراضی هستند؛ بنابراین می‌توان گفت دولت در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی ندارد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ارزیابی عملکرد دولت در حوزه فرهنگی پرداخت و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صبغه اسلامی دارد اما متأسفانه در دانشگاه‌ها، ادارات و مدارس این صبغه از جمله رعایت حجاب ضعیف شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: ادارات و دانشگاه‌ها در اختیار دولت است و می‌تواند با اجرای قوانین اسلامی مانع برخی ناهنجاری‌ها شود اما متأسفانه دولت در این حوزه نیز تلاشی انجام نداده و کارنامه مطلوبی ندارد.

آیت‌الله مجتهدشبستری درباره عملکرد دولت در کنترل فضای مجازی، اظهار داشت: عملکرد ضعیف دولت در خصوص فضای مجازی بسیار ناراحت‌کننده است، بارها بنده و برخی از اعضای محترم مجلس خبرگان و دیگر بزرگان حتی رهبر انقلاب در خصوص اصلاح فضای مجازی و کنترل آن به شورای عالی فضای مجازی تذکر داده‌ایم اما با همه این تذکرات اصلاحی دیده نشد.

وی افزود: در حال حاضر القای شبهات اعتقادی و سیاسی، تصاویر ناهنجار بعضاً مستهجن، شایعات بی‌اساس و ... در فضای مجازی بسیار یافت می‌شود درحالی‌که می‌توان این آسیب‌ها را کنترل کرد اما شورای عالی فضای مجازی توجهی به این امر نمی‌کند؛ بنابراین دولت در حوزه فضای مجازی نیز کارنامه خوبی ندارد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
با درود وسلام بر حضر ت آ یة الله مجتهدی شبستری محبوب دامت بر کاته . جهت عرض ارادت و علاقه ام به این بزرگ مرد عرض میکنم: چه نیکو بیان کرده ای مجتهد __ نواقص عیان کرده ای مجتهد ___به اصلاح فرا خوانده ای دولتی ___بگفتار نیکو و با صولتی بیاموختی درس نقد را درست ___به هر طالبی که در او عقل رست
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
سیاست مگر غیر از این است که علم __زند تکیه بر کرسی صبر و حلم __ بسازد کسانی که با جرأتند____شجاعند و هم صاحب حرمتند __بتدبیر نیکو مدام کار کنند ___عموم خلایق بدین یار کنند ___
بسازند خویش و جهان را همی __نورزند غفلت ز عقبی دمی ___بگیرند بفکر و عمل هر کسی __همیشه براه امامان (ع) بسی .
0
0