۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۵۸۹۳۱
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس:

مشکلات اقتصادی بیانگر کارنامه ناموفق دولت در تحقق وعده ها است

مشکلات اقتصادی بیانگر کارنامه ناموفق دولت در تحقق وعده ها است
شاکری کارنامه دولت را در تحقق وعده هایی که داده بود ناموفق دانست و گفت: دولت به جای اینکه برای حل مشکلات به ظرفیت داخلی توجه کند به دنبال راهکار بیرونی است.

اقبال شاکری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، کارنامه عملکرد دولت را در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غیرقابل‌قبول دانست و گفت: متأسفانه دولت در این چند سال به علت عدم تدبیر به وعده‌ها و شعارهایی که داده بود عمل نکرد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی افزود: همین امر سبب شد امروز شاهد نوسان قیمت طلا و سکه، افزایش قیمت‌ کالا ازجمله مسکن و لوازم‌خانگی و همچنین مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم، قطعاً این تورم بر حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز تأثیر گذاشته و آسیب‌های جدی به این حوزه‌ها واردشده است.

شاکری با تأکید بر اینکه حل مشکلات کشور راهکار بیرونی ندارد، عنوان کرد: دولت برای اینکه بتواند مشکلات اقتصادی را کاهش دهد باید نگاه خود را از خارج بردارد و به ظرفیت‌های داخلی توجه کند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در این چند سال دولت به ظرفیت‌های داخلی توجه می‌کرد قطعاً شاهد دستاوردهای خوبی در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بودیم.

وی با بیان اینکه مردمی بودن یکی از ویژگی‌های حوزه‌های علمیه است، اظهار داشت: حمایت از مردم و پیگیری مطالبات آنان از مسؤولان ازجمله وظایف حوزه‌های علمیه و روحانیت به شمار می‌رود.

شاکری ادامه داد: روحانیت باید در تریبون نماز جمعه، منابر و ... پیگیر مطالبات شغلی، معیشتی و اقتصادی مردم از مسؤولان باشند همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند مطالبات مردم را به گوش مسؤولان برسانید؛ البته اگر مسؤولان گوش شنوا داشته باشند!/813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
نباید انتظار داشت یک طلبه که صرفا درس میخواند و منبر میرود وضع مالی خوبی پیدا کند.
0
0