۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۵۸۹۵۱
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب:

مجاهدت مدافعان سلامت در تاریخ ایران ثبت می‌شود

مجاهدت مدافعان سلامت در تاریخ ایران ثبت می‌شود
امیر بیدادی با بیان اینکه مدافعان سلامت در ماه‌های اخیر مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان دادند، گفت: مجاهدت مدافعان سلامت در تاریخ ایران ثبت می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، صبح امروز در مراسم تقدیر از کادر درمانی بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز با بیان اینکه مدافعان سلامت در ماه‌های اخیر مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان دادند، عنوان داشت: مجاهدت مدافعان سلامت در تاریخ ایران ثبت می‌شود و مردم عزیز ایران قدردان زحمات شبانه روزی چنین عزیزانی خواهند بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب بیان داشت: در آموزه‌های دینی، خدمت صادقانه به همنوعان پس از واجبات بسیار توصیه شده که در حوزه سلامت به ویژه در زمان شیوع کرونا شاهد چنین خدمتی بودیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مجاهدت‌های مدافعان سلامت ذخیره‌ای برای آخرت شان خواهد بود، گفت: امید است تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش آمار مبتلایان و مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها باشیم.

همچنین سید کریم حسینی، رییس مجمع نمایندگان خوزستان در این مراسم با بیان اینکه باید از زحمات کادر درمانی در مبارزه با کرونا تجلیل به عمل آید، عنوان داشت: روند نزولی ابتلا به کرونا در استان، مرهون همراهی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تلاش کادر درمانی است.

لازم به ذکر است، در مراسم تقدیر و تشکر از کادر درمانی بیمارستان شهید منفرد نیاکی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، رییس دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهواز و دیگر مسئولان از بیمارستان شهید نیاکی ارتش (بیمارستان معین بیمارستان رازی برای بیماران کرونایی) حضور پیدا کردند./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات