۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۵۸۹۷۸
معاون آموزش و پژوهش دانشکده هدی خبر داد؛

تمدید مهلت نام نویسی در مقطع کارشناسی دانشکده هدی

تمدید مهلت نام نویسی در مقطع کارشناسی دانشکده هدی
کرد نژاد از تمدید مهلت نام نویسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده هدی وابسته به جامعه الزهرا خبر داد.

نسرین کردنژاد در گفت‌وگو با سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اعلام خبر تمدید مهلت نام نویسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده هدی گفت: دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا(س) و دارای مجوز رسمی از سازمان سنجش و آموزش کشور از میان بانوان طلبه در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

معاون آموزش و پژوهش دانشکده هدی ادامه داد: پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد از طریق آزمون اختصاصی از میان بانوان طلبه صورت می گیرد و فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل دروس حوزوی، مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

وی با اشاره به رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشکده هدی اظهار کرد: روانشناسی اسلامی مثبت گرا، فلسفه و کلام اسلامی، شیعه شناسی، علوم قرآن و حدیث، حقوق خصوصی، مدیریت آموزشی و حقوق جزا و جرم شناسی از رشته های دانشکده هدی به شمار می روند.

کردنژاد با بیان این که مهلت نام نویسی در دانشکده هدی تا 15 مردادماه تمدید شده است، گفت: آزمون نیز ۱۴ شهریور برگزار می‌شود و دانشجویان رشته های معارف، از تخفیف پنجاه درصدی و رشته های دیگر نیز از تخفیف بیست درصدی برخوردار هستند.

وی در زمینه شیوه نام نویسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده هدی اظهار کرد: علاقه مندان به تحصیل در این دانشکده می توانند برای نام نویسی و اطلاع از منابع آزمون اختصاصی و جدول رشته‌ ها، مواد و ضرایب امتحانی، به پایگاه اطلاع رسانی دانشکده هدی به نشانی http://hu.jz.ac.ir مراجعه کنند./1324/ت302/ب1

ارسال نظرات