۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۵۸۹۸۴

ویژه برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تشریح شد

ویژه برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تشریح شد
ویژه برنامه های شورای تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد تشکیل این شورا تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن چهلمین سال تشکیل این شورا، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مردادماه تأسیس شد.

وی به نقش و رسالت این نهاد اشاره و ادامه داد: نقش سرنوشت‌ساز و اثرگذار این نهاد را می‌توان در ایام 23 تیرماه 78، یوم‌الله 9 دی 88، دی‌ماه 96، اغتشاشات آبان 98 و ... مشاهده و ارزیابی کرد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد این نهاد ارزشمند در نظر گرفته‌شده است، گفت: چاپ و نصب تبلیغات با مضامین و محوریت سالگرد تأسیس این نهاد با استفاده از فرمایشات امامین انقلاب ازجمله اقداماتی است که به مناسبت این روز انجام خواهد گرفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده ارائه گزارش و عملکرد سالانه و معرفی خدمات این نهاد، سخنرانی رابطین دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات در خطبه‌های نماز عید قربان، تقدیر از خانواده شهدا و... خواهد بود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به عطرافشانی مقبره شهدا، تجدید میثاق با شهدا، تبیین و انتشار دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک تبریک و غیره اشاره کرد.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: تدوین ویژه‌نامه چهارصفحه‌ای با محوریت چهلمین سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تهیه کلیپ‌های متنوع از تصاویر مراسم و برنامه‌های محوری برگزارشده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که شورای هماهنگی استان تهران به مناسبت چهلمین سالگرد این نهاد برگزار می‌کند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات