۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۵۸۹۸۹
امام جمعه ارومیه:

زکات معادن آذربایجان غربی پرداخت شود

زکات معادن آذربایجان غربی پرداخت شود
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اهمیت پرداخت زکات از معادن استان از جمله استحصال معدن طلا، گفت: پرداخت زکات معادن آذربایجان غربی نیازمند توجه جدی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر در جلسه شورای زکات آذربایجان غربی اظهار کرد: باید علاوه بر پرداخت زکات در حوزه گندم، جو و انگور در موضوع پرداخت زکات معادن استان نیز توجه جدی و تبلیغات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید به موضوع زکات به عنوان یک وظیفه شرعی و دینی نگاه کنیم گفت: انفاق باعث برکت در روزی و ازدیاد اموال شده که زکات نیز از بهترین انواع انفاق محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه مایحتاج فقرا جامعه از طریق خمس و زکات تأمین می‌شود افزود: تشکر از مودیان زکات و افرادی که در این مسیر تلاش می‌کنند را باید در دستور کار قرار دهیم چرا که این تاکید خداوند تبارک و تعالی است.

امام‌جمعه ارومیه همچنین بر انجام کارهای کارشناسانه برای تبلیغ زکات مستحبی تاکید کرد و گفت: رسانه ملی و رسانه‌های استان در فضای مجازی در این زمینه وظیفه خطیری بر عهده دارند./1399/د102/ب1

ارسال نظرات