۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۵۹۰۰۷

آغاز برنامه های اوقات فراغت مساجد سیستان و بلوچستان به صورت مجازی

آغاز برنامه های اوقات فراغت مساجد سیستان و بلوچستان به صورت مجازی
حجت الاسلام پودینه گفت: برنامه های اوقات فراغت مساجد استان به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی و از طریق سایت بچه های مسجد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان در گفت و گویی اظهار داشت: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان بنام تابستان‌های فهما در سراسر استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت مساجد امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی و از طریق سایت بچه‌های مسجد برگزار می‌شود، افزود: مناطقی که از نظر شیوع کرونا وضعیت سفید اعلام شدند برنامه‌ها را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرایی می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و کارآفرینی در قالب فعالیت‌های نظیر نمایش فیلم، جشنواره، مسابقه و آموزش صنایع دستی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، طرح ملی سه شنبه‌های تکریم را نیز تا پایان شهریور ماه اجرایی می‌کند.

حجت الاسلام پودینه تصریح کرد: در اولین هفته سه شنبه‌های تکریم در زاهدان مسئولان اجرایی به منزل شهید «محمد امین خواجه» مراجعه و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

وی با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد هفته گرامیداشت دفاع مقدس هستیم، افزود: در این ایام تمام نهادها و سازمان‌ها انقلابی برنامه‌هایی دارند که برای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری ۲ برنامه شاخص ملی و بین المللی تعریف شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور (فهما) رویداد بین المللی روح مقاومت با محوریت ۱۱۰ روز روایت مردمی از وصایای شهدای دیروز و امروز را فراخوان داده است.

وی گفت: فراخوان این رویداد از ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) آغاز شده و تا ۳۱ شهریور همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه دارد.

حجت الاسلام پودینه با اشاره به اینکه این رویداد بین المللی روح مقاومت در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و عکس نوشت از وصایای شهدا است، تصریح کرد: علاقمندان شرکت در این رویداد اطلاعات بیشتر را در سامانه بچه‌های مسجد جستجو کنند./1399/د102/ب1

ارسال نظرات