۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۵۹۰۱۸
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

رؤیاهای بدون تعبیر سیاستمداران آمریکایی

رؤیاهای بدون تعبیر سیاستمداران آمریکایی
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: سیاستمداران آمریکایی برنامه ریزی برای فشار حداکثری و پذیرش شکست از سوی فرمانده جبهه مقاومت را اکنون رؤیا‌های بدون تعبیر می‌بینند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضاحاجتی، استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز، ظهر امروز در سلسله مباحث یار، پیرامون حمله جگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در مسیر سوریه اظهار داشت: آمریکا پس از مدتی سکوت هدف از نزدیکی جنگنده هایشان به هواپیمای مسافربری را شناسایی بیان کرد هر چند که متقن‌ترین تحلیل‌ها آن است که آمریکا می‌خواست حادثه‌ای که چندی قبل برای هواپیمای روسی رخ داد را درباره هواپیمای ایرانی تکرار کنند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز بیان داشت: آمریکا در پی آن بود تا پدافند هوایی سوریه که اخیرا با استقرار سامانه پدافند بسیار پیشرفته ایران، تقویت شده بود را به اشتباه بیندازد و هواپیمای مسافربری ایران مورد هدف قرار بگیرد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با بیان اینکه حمله جگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان بخشی از یک سناریوی خیلی پیچیده بود، عنوان داشت: چنین اقداماتی حقیقت غرب وحشی را نشان می‌دهد، آمریکا سابق بر آن نیز هواپیمای مسافربری مان را هدف قرار داد و حتی به تجلیل از عامل جنایت پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه آمریکا در راستای فشار حداکثری برای به زانو در آوردن ملت ایران حمله به هواپیمای مسافربری ماهان را ترتیب داده بود، گفت: مأموریت عناصر نفوذی، رنگ و لعاب دادن به سخنان دشمنان، تکرار و تقویت حرف‌های دشمنان است که قرار بود با هدف گرفته شدن هواپیمای مسافربری ماهان به انجام مأموریت بپردازند.

وی ادامه داد: برخی نشریه‌های مدعی اصلاح طلبی و دفاع از حقوق مردم نسبت به چنین مسأله‌ای یا به انعکاس خبر نپرداختند و یا اینکه به شکل عادی از آن گذر کردند حال آنکه در دفاع از متعرضین به نوامیس و بیت المال و آتش زنندگان بانک ها، یقه چاک می دادند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه آمریکا حکم یک سگ درنده را دارد، گفت: امامین انقلاب به خوبی ماهیت آمریکا را شناخته و بهترین راه مقابله را مقاومت و مبارزه می‌دانند؛ آمریکا با بحران‌های بی سابقه اجتماعی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در بازی مرگ و زندگی گرفتار شدند، عنوان داشت: سیاستمداران آمریکایی برنامه ریزی برای فشار حداکثری، تحریم‌های شدید و به انفعال کشاندن جمهوری اسلامی و پذیرش شکست از سوی فرمانده جبهه مقاومت را اکنون رؤیا‌های بدون تعبیر می‌بینند./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات